Актуальні статті

LinkedIn для бізнесів: важливість соціальних мереж і корпоративного навчання для компаній

Ліана Федосова
25.7.2024
Digital marketing

Складно уявити розвиток бізнесу без залучення digital у 2024 році. Зокрема, це стосується розвитку соціальних мереж, адже вони вже давно займають почесне місце повноцінного маркетингового каналу.

І сьогодні ми поговоримо про важливість брендового LinkedIn.

LinkedIn є потужним інструментом для професійного зростання та налагодження бізнес-зв’язків. Підприємці, керівники та спеціалісти можуть легко знаходити партнерів, клієнтів та постачальників. Це сприяє розвитку бізнесу, пошуку нових можливостей та розширенню горизонтів.

Але погляньмо трохи докладніше, яка ж користь від LinkedIn для брендів.

1. Підвищення впізнаваності бренду

LinkedIn надає компаніям можливість показати свою експертизу та досвід. За допомогою регулярних публікацій, статей, відео та іншого контенту, компанії можуть демонструвати свої досягнення, новини та інновації. Це сприяє зміцненню репутації та підвищенню впізнаваності бренду.

2. Залучення талантів

LinkedIn є ключовою платформою для рекрутингу. З цим ресурсом компанії можуть ефективно знаходити та залучати талановитих фахівців. Публікація вакансій, участь у професійних групах та активна взаємодія з потенційними кандидатами допомагають компаніям знайти ідеальних співробітників.

3. Побудова бізнес-мереж

LinkedIn дає можливість встановлювати цінні професійні зв’язки. Підприємці, керівники та спеціалісти можуть легко знаходити партнерів, клієнтів та постачальників. Це розвиває бізнес у цілому, пошуку нових можливостей та розширенню горизонтів.

4. Маркетингові можливості

LinkedIn дає змогу компаніям запускати цільові рекламні кампанії, орієнтовані на конкретну аудиторію. Використання аналітичних інструментів допомагає визначати ефективність цих кампаній та оптимізувати їх для досягнення найкращих результатів.

І не тільки ми розуміємо величезний потенціал цієї соціальної мережі. Зокрема, МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій, завітали до Promodo Academy на корпоративний тренінг із використання LinkedIn.

Про компанію МХП

МХП — міжнародна компанія у сфері харчових та агротехнологій. Має виробничі потужності в Україні та на Балканах. Акції МХП представлені на Лондонській фондовій біржі.
Об'єднує понад 32 тисячі працівників в Україні та за кордоном, входить до 10 кращих роботодавців України за версією Forbes. МХП експортує продукцію в понад 70 країн світу. Компанія є найбільшим платником податків у агросекторі за 2023 рік, входить в ТОП-5 найбільших інвесторів країни. Як кулінарна компанія МХП розвиває понад 15 продуктових брендів та спільно з партнерами – кілька мереж, зокрема магазини «Мʼясомаркет» і заклади Döner Маркет.
Спільно зі стратегічним партнером Благодійним фондом «МХП – Громаді» компанія розвиває громади. Для індивідуального супроводу та комплексної підтримки військових, ветеранів, їхніх родин та тих, хто чекає близьких з фронту, компанія впроваджує програму «‎МХП Поруч».

Тож, навіщо їм навчання LinkedIn?

Користь LinkedIn для МХП

1. Розширення професійної мережі

Він допоможе співробітникам МХП розширювати свою професійну мережу, налагоджуючи зв’язки з потенційними клієнтами, партнерами та постачальниками. Це сприяє збільшенню можливостей для співпраці та відкриває нові ринки для компанії.

2. Підвищення видимості бренду

Завдяки активній присутності на LinkedIn, МХП може підвищити впізнаваність свого бренду, залучаючи більше уваги до своїх продуктів та послуг. Це важливо як для зміцнення позицій на внутрішньому ринку, так і для розширення експорту.

3. Пошук талантів

LinkedIn є ефективною платформою для пошуку та залучення висококваліфікованих фахівців. МХП може використовувати LinkedIn для рекрутингу, знайти спеціалістів із потрібними навичками та досвідом, що сприятиме розвитку компанії.

4. Підвищення кваліфікації працівників

Професійне навчання та розвиток є важливими аспектами для будь-якої компанії. Тренінги по LinkedIn допоможуть працівникам МХП навчитися ефективно використовувати платформу для досягнення своїх професійних цілей, що підвищить їх продуктивність та мотивацію.

Разом із Даяною Данилюк підготували інтенсивний тренінг, на якому поділилися всіма базовими скілами для отримання з LinkedIn максимального результату. Програма тренінгу була розроблена під індивідуальний запит МХП для того, аби співробітники мали змогу використовувати цей канал найефективнішим чином.

У результаті отримали багато дуже позитивних відгуків. Зокрема, Наталія Короп, PR Business Partner МХП поділилася своїми враженнями:

«Давно зареєстрована в LikedIn, але лише спостерігала за іншими. Сама ж не написала жодного допису. Настав час це виправити.

Про себе, якщо коротко:

  • 12 років у МХП;
  • в минулому — редакторка в газеті, на радіо, прессекретарка в політичній партії;
  • крайні чотири роки — комунікую про агробізнес.

Мені є чим ділитися, адже мої робочі будні — суцільний рух уперед, розвиток, навчання. Такий темп задає MHP. Й ось серед багатьох класних навчань, які дарує компанія, особливе місце в моєму серці зайняв крутий тренінг від Promodo Academy з ефективної роботи з LinkedIn.

Поспішаю втілити на практиці теорію від Даяна Данилюк. Для мене ця популярна у світі соцмережа відкрилася по-новому. Просто я не знала всі її можливості. Тепер знаю. Будемо дружити 👌»

Замість висновків

LinkedIn є потужним інструментом для розвитку бізнесу, і його ефективне використання значно покращить показники компанії.

Так само і для МХП, корпоративне навчання по LinkedIn може стати важливим кроком до досягнення нових висот.

Інвестуючи в тренінги та навчання, компанія зможе розширити свої можливості, залучити нових клієнтів та зміцнити свої позиції на ринку. Окрім цього, корпоративне навчання забезпечує підвищення кваліфікації співробітників, збільшення мотивації та впровадження інновацій.

Тож, не втрачайте час! Переходьте за посиланням і записуйтеся на консультацію з корпоративного навчання!

📲 Або пишіть менеджерці корпоративного напрямку:

Валерія Павліченко

Corporate Training Manager

моб.: +38 073 438 53 42

Також цікаво

Дізнавайтеся про все першими!

Дякую! Ваше звернення отримано!
Ой! щось пішло не так.