Актуальні статті

Можливість отримати перспективну професію та офер на додачу

Ганна Легка
29.2.2024
Retention

У сучасному світі цінними та важливими показниками для пошукачів стають можливість працювати онлайн з будь-якої точки світу, стабільні зростання та розвиток. Стартувати у діджитал сфері та здобути важливі практичні знання, яким не навчають в університетах, призваний навчальний проєкт Digital Lift від Promodo Academy.

Digital Lift — проєкт для дійсно вмотивованих людей, які хочуть здобути необхідні знання та почати розвиватись у діджитал-сфері. Після закінчення навчання частина випускників отримує офер від Promodo й можливість побудувати кар’єру у новій сфері.

Серйозний підхід до навчання та вмотивованість — запорука успіху наших студентів. Попри те, що курс проходить виключно онлайн, відвідування лекцій двічі на тиждень протягом двох місяців є обов'язковим. Учасники курсу отримують не тільки теоретичні знання, а й виконують багато практичних завдань. Також протягом навчання студенти проходять тестування та перевірки, а ті, хто не виконує домашні завдання та пропускає лекції, виключаються.

Історія проєкту Digital Lift бере початок у 2021 році, коли протягом року ми провели аж чотири потоки безплатних курсів за трьома напрямками: PPC, Mobile&ASO та Retention-маркетинг. Безплатну програму навчання тоді успішно пройшли 58 студентів, а 16 з них стали частиною команди Promodo.

Digital Lift не є регулярним курсом та не має чіткої періодичності. Перед стартом нового потоку, ми уважно вивчаємо ринок та оновлюємо програму, щоб дати студентам дійсно актуальні знання та навички.

Пʼяту програму Digital Lift з Retention Marketing було запущено на початку лютого 2023 року. Після старту чергового курсу, ми отримали рекордну кількість анкет — заявки подали 117 кандидатів. Далі відбулися тестування та відбір, 17 студентів розпочали навчання, а в кінці проєкту двоє випускниць отримали офери від Promodo.Про особистий досвід навчання на Digital Lift з Retention Marketing, розпитали випускницю Лазорищак Ольгу, яка після навчання отримала офер від Promodo.

Про участь в Digital Lift з Retention Marketing та цілі, які переслідувала під час навчання

Я є студенткою університету та навчаюсь на спеціальності "Маркетинг", тому Digital Lift став нагодою отримати практичні знання з нової сфери за моїм фахом.
Головна ціль, яку я переслідувала — загалом зрозуміти, як все відбувається "по ту сторону екрана".  Ще на самому початку курсу, я побачила, як багато різноманітних  процесів стоять за надсиланням певної розсилки. Бо коли ти просто користувач, отримувач листа, ти навіть уявити собі не можеш, наскільки багато сил та знань вкладають спеціалісти, дизайнери, копірайтери, розробники та інші фахівці, щоб ти отримав листа з релевантним для себе контентом. Це дуже кропітка та тяжка праця, яка заслуговує на увагу.

Про вступ на курсDigital Lift з Retention Marketing та процес навчання

Процес вступу був легким. Враховуючи, наскільки зацікавленими у вивченні матеріалу були студенти, з якими я навчалась, можна сказати, що рекрутери справді розуміють людей та їх внутрішні мотиви.
Під час проходження курсу виникали певні проблеми особистого характеру, але курс було доволі зручно поєднувати з, у моєму випадку, навчанням. Інколи було складно, звісно, але я дуже вдячна лекторам та менеджерам, які ставились до таких ситуацій з розумінням. Також інколи були складнощі з засвоєнням певного матеріалу (куди ж без цього), але і тут варто не здаватися — отримав один раз двійку — нічого страшного, головне знання з теми, а не оцінка за неї. Завжди можна повторити матеріал, якщо щось не зрозумів та звернутися до лекторів за допомогою. Головне не опускати рук!

Про те, що найбільше запам’яталось та приємно здивувало під час навчання

Запам'ятались відчуття під час захисту фінального проєкту — страшно, але це такий досвід, який можна буде використовувати в майбутньому!
Також, продовжуючи тему не засвоєного матеріалу та двійки, коли я звернулася до лектора, щоб просто зрозуміти, де помилилась, лектор не просто написав, що не так, а зразу ж запропонував зідзвонитися, щоб комплексно дати зворотний зв’язок. Завдяки цьому в мене була можливість краще зрозуміти тему, навіть, якщо для цього мені довелося прикласти вдвічі більше сил та часу.

Про попередній досвід у Retention Marketing та практичні завдання

У мене не було жодного досвіду повʼязаного з цією сферою, чи, навіть, з деякими з тих сервісів, які ми вивчали. Тому спочатку було складно через велику кількість абсолютно нової інформації, яка потребує практичних навичок. Але все не так страшно, адже інформація була дуже добре структурована, не було перевантаження та, якщо все вчасно й ретельно виконувати, інформація засвоювалась легко.

Про офер від Promodo та адаптацію в робочий процес агенції

Це складно, але водночас неймовірно цікаво. Насправді мені дуже пощастило потрапити в компанію Promodo, адже тут, я зможу реалізувати себе краще та вирости не тільки як спеціаліст, але і як особистість.
Варто розуміти, що ті знання, з якими ви підете з курсу, потрібно буде постійно доповнювати реальними практичними навичками, і нормально чогось не знати та робити щось вперше, і помилятись також нормально. Вчитися чомусь новому завжди складно, але постійна жага до вдосконалення та підтримка колег, не дають просто стояти на місці. В цьому й перевага роботи в дружньому та згуртованому колективі Promodo — кожен спеціаліст певною мірою впливає на твою адаптацію, і вкладає в тебе свої знання.

Дe нaвчaтиcя Email-мapкeтингy

Якщо ти бажаєш ocвoїти нову пpoфeciю з нуля aбo підвищити вже наявні нaвички, звepни увагу на курси від Promodo Academy. Тим паче, зовсім скоро в академії стартує онлайн-курс Junior email marketing — зaвдяки якому всього за 6 тижнів, ти освоїш бaзoві знaння та закріпиш все на практиці.

Зрозумієш, як працювати з інcтpумeнтaми пepcoнaлізaції тa aвтoмaтизaції poзcилoк, нaвчишся cтвopювaти виcoкoкoнвepcійні тa пpивaбливі розсилки, які запам'ятовуються aудитopії, зможеш аналізувати звіти тa пpoвoдити A/B-тecтувaння.

До зустрічі на курсі!

Також цікаво
Дізнавайтеся про все першими!
Дякую! Ваше звернення отримано!
Ой! щось пішло не так.