Один спонтанний поштовх, що перевернув життя на 180°, або як знайти себе в email marketing
Іноді здається, ніби шлях до великої мрії — це щось із голлівудських сценаріїв. Адже змінити буденність та зруйнувати рутину майже неможливо. Як частенько кажуть: «Усі так живуть і нічого». А якщо ми розповімо, як один момент кардинально змінив життя?
І в основі цих змін — навчальний проєкт Digital Lift від Promodo Academy.
Що таке Digital Lift?
Що ж це таке й із чим його їдять? Digital Lift — це крутий старт для тих, хто хоче поринути у світ новітніх професій, попит на які зростає кожного дня. Усі навички, отримані на курсі, стануть не просто знаннями, а фундаментом, на якому будується успішна карʼєра.
Про яку саме професію тут йдеться? Звісно, що email-маркетолог!
Можливо, хтось вважає, що ця сфера вже віджила своє. Запевняємо, що email-маркетинг залишається одним із найважливіших каналів взаємодії з клієнтами. Здійснення повторних покупок часто відбувається саме через електронну пошту. Тому, бути email-фахівцем — не тільки сучасно, а й вигідно.
Конкуренція на ринку не настільки велика, і це створює унікальні можливості для тих, хто бажає розвиватися в цій сфері. Водночас середня зарплатня за даними Work.ua становить 30000 грн. І це далеко не остаточна цифра.
До речі, а що там із працевлаштуванням? Зрештою, це питання цікавить найбільше, чи не так? Тоді, тобі було б цікаво дізнатися, що найкращі випускники отримують офер від агенції Promodo — компанії № 1 у сфері digital marketing в Україні.
Звісно, ми можемо дуже довго розписувати всі переваги, яких безліч, але ж, якщо на чистоту, ми упереджені та маємо чимось довести свою цінність. Тоді одразу до справи!
Шлях студентки
Знайомся, це — Вікторія Кривко. Дівчина, яка й не здогадувалася, що всього за 2 місяці в неї відбудеться тотальний апгрейд. Саме завдяки Digital Lift від Promodo Academy. Вона не тільки одна з кращих випускниць курсу, а й цінна працівниця агенції Promodo.
Але досить наших балачок, нехай Вікторія сама розповість про свій шлях. Читай наше інтерв’ю з перших вуст 🔽
— Привіт! Твоє зростання в email marketing було стрімким. Розкажи, будь ласка, у якій сфері ти працювала до цього?
— Привіт! Так, зміни дійсно були достатньо потужними. Насправді я і до цього працювала у сфері маркетингу, але ніколи не пробувала себе як email-маркетолога. Маю досвід і в ролі СММниці, і business manager у Start-Up. Але бажання розвиватися ніколи не залишало мене.
— Як тобі здавалося, це було «твоє», як то кажуть? Чи чогось не вистачало?
— Загалом, мені все було ок. Я розуміла, що маркетинг це моє, але я завжди хотіла розширювати знання у сфері та досліджувати інші напрямки. Саме ці пошуки привели мене до Promodo Academy.
— До речі, про курс. Чим саме він зацікавив і де ти на нього наштовхнулася?
— Оскільки я працювала у сфері маркетингу, завжди тримала руку на пульсі. Я підписана на багато маркетингових видань та Telegram-каналів. Саме в одному з таких каналів побачила рекламу курсу й зацікавилась. До цього про Promodo не чула, але зробила мінідослідження щодо кейсів і компанії загалом. Звісно ж, найперше, що я побачила — клієнти. Агенція працює з багатьма гучними брендами, тож логічно було припустити, що вона має велику експертизу та досвід. А в таких лекторів можна дійсно багато чому навчитись. Це й дало отой метч, завдяки якому я зареєструвалася на курс Digital Lift.
— Тож, твоє рішення було достатньо спонтанним?
— Так. Я, звісно, завжди цікавилася новинками й покращувала свої скіли, але щодо повноцінного курсу з нової тематики не замислювалася.
— Що найбільше сподобалося під час навчання: практичність, зручність платформи, комунікація з викладачами?
— Це точно була практична частина та фідбек від викладачів. На безплатних курсах здебільшого немає перевірки домашніх завдань та такого детального відгуку, а отже й не виникає бажання так детально все вчити. Можу навіть сказати, що зіграла здорова конкуренція, яка панувала в групі. Усі хотіли бути серед лідерів.
— Як ми вже знаємо, ти стала однією з кращих. Що саме на це повпливало? Оця здорова конкуренція чи, можливо, щось інше?
— Частково так, це була конкуренція. Але не менш важливою була перспектива працевлаштування, адже саме робота в агенції Promodo зацікавила мене на першому етапі. Й ось результат — сьогодні я вже частина великої команди в успішній компанії.
— Саме щодо працевлаштування моє наступне питання. Чи допомагають тобі скіли з курсу в теперішній роботі? Можливо, навіть повертаєшся до матеріалів, аби освіжити знання?
— Безумовно, усе що було на курсі, я юзаю в роботі. Усі отримані навички, стали базою для реальної співпраці з великими клієнтами. Зараз я встигла попрацювати з Vitto Rossi, AURUM, Readeat, Gepur. Але поки я дійшла до цього, було зроблено дуже багато. І так, перші місяці я навіть відкривала особистий кабінет на сайті та поверталася до матеріалів, що надавали лектори. Адже, як я вже казала, практична частина курсу була дійсно крутою.
— Щодо самого процесу навчання: чи було складно? Чи можеш сказати, що початківець впорається, навіть без особливих знань у сфері?
— Ні, я не можу сказати, що це було складно. Мушу визнати, курс потребує достатньо вільного часу для засвоєння матеріалу та виконання домашніх завдань, але без цього ніяк. Знання не звалюються з неба (на жаль). Проте щодо початківця, на мою думку, проблем у новачків не виникне. Головне — це ваше бажання.
— І останнє: якби ти повернулася в минуле, усе одно пішла б на курс? Чи щось змінила б на своєму шляху?
— Ну тут відповідь однозначна: точно б пішла. На своєму досвіді можу запевнити, що це дуже класний трамплін у світ маркетингу. Як для тих, хто немає експертизи в digital, так і для тих, хто ще шукає саме свій профіль.
Твої перспективи
Підсумовуючи, хотіли б нагадати, що ніколи не пізно щось змінити у своєму житті. На прикладі Вікторії, розумієш, що навіть емоційні чи спонтанні рішення можуть дати неочікувано круті результати. А ми й далі готові надавати таку можливість усім охочим на наших майбутніх курсах. Зокрема, на наступному курсі з email marketing.
Долучайтеся до Promodo Academy!
Зміст статті: