Retention
Курс
Online
Всі
Всі
Всі

Junior email marketing

Email-маркетинг – ефективний та надійний інструмент, здатний перетворити поодиноких клієнтів на постійних шанувальників та амбасадорів бренду. Він не тільки забезпечує прямий доступ до аудиторії, а ще й дозволяє персоналізувати контент, розповідати історії бренду та надавати спецпропозиції.

Реєструйся на курс «Junior email marketing», щоб опанувати інструментами персоналізації та автоматизації розсилок, навчись створювати висококонверсійні та привабливі листи, які запам’ятовуються аудиторії, й аналізувати звіти та проводити A/B-тестування.

Навчайся у кращих експертів агенції Promodo — компанії №1 у сфері digital marketing в Україні.

Записатися

Коли:
13 березня - 1 травня 2025

Розклад:
вт та чт, 18:30-20:30

Формат:
онлайн-курс

Місць:
20

Розстрочка:

Моно до 3-х платежів

Хочу на курс
Хочу на курс

Ринку праці необхідні email маркетологи

1000+
вакансій відкрито по всій Україні
25 500 грн
середня зарплата фахівця

Для кого підійде

Email-маркетологам початківцям та retention-маркетологам
Зможете впорядкувати та поглибити знання, розробляти та впроваджувати стратегії email-маркетингу, які приносять результати.
Digital-маркетологам та менеджерам
Опануєте перспективний напрямок в маркетингу та нову професію, зможете створювати ефективні розсилки, які здатні принести додаткові доходи для бізнесу.
Власникам бізнесу
Дізнаєтесь більше про можливості email-розсилок та збільшите дохід бізнесу. Зрозумієте, як контролювати підрядників і аналізувати звіти.

Як проходить навчання

Теоретичнi знання
Дивишся лекції, ставиш запитання лектору та отримуєш матеріали для поглиблення знань.
Практичні навички
Закріплюєш знання через домашні завдання на основі реальних кейсів і отримуєш фідбек від викладача, щоб ставати кращим
Захист проекту
Фінальна атестація — це шанс продемонструвати, чого ти навчились, і отримати сертифікат.
Твої результати — найкращий доказ прогресу!
Кар'єрна консультація
Допомагаємо скласти резюме та оформити профіль LinkedIn, щоб показати твої сильні сторони та зацікавити роботодавців

Програма навчання

Заняття проходять у вечірній час у Google Meet, у вівторок та четвер, з 18:30 до 20:30. Проходження курсу можна поєднувати з роботою, а пропущені заняття подивитися в записі в особистому кабінеті.

Знайомство з Retention: канали, інструменти

-що таке Retention

-швидкий огляд інструментів та того, про що буде курс

-проєкта робота: умови та розподіл проєктів

This is some text inside of a div block.
Огляд сервісів розсилок

- огляд сервісів розсилок: можливості, порівняння, на що звернути увагу при виборі

- маркетингова гігієна та доставлення пошти

This is some text inside of a div block.
Огляд каналу Email

- типи розсилок (масові та тригерні)

- структура листів різних типів

- робота з редакторами Drag&Drop в сервісах розсилок

- адаптивність до пристроїв, поштовиків та темної теми

- інтерактив в розсилках (АМР)

This is some text inside of a div block.
Практика по верстці розсилки

- Огляд ключових блоків та інструментів для верстки:

1. Як працювати з Figma

2. Як верстати в редакторі ESP:

- блоки листа

- налаштування

- адаптація до мобільних пристроїв

- адаптація до темної теми

- кастомізація

3. Практичне завдання

This is some text inside of a div block.
Додаткові канали комунікації

1. Огляд додаткових каналів зв'язку:

- елементи з чого складаються

- приклад верстки

- деталі побудови ланцюжка комунікації з використанням декількох каналів

2. Viber, sms, Webpush, Mobpush, inapp, appinbox

3. Мультиканальні комунікації

This is some text inside of a div block.
Сегментація та персоналізація, частота розсилки

Сегментація та персоналізація:

- додаткові поля контактів

- сегменти для розсилок

- як збирати додаткові дані

- Частота розсилки

This is some text inside of a div block.
Автоматизація в маркетингу

- сценарії та блоки в них

- налаштування базових тригерних ланцюжків

- автоматизація в проморозсилках

- контроль коректно роботи ланцюжків (налаштування альортів, якщо щось зламалось)

- робота з API та підготовка ТЗ

This is some text inside of a div block.
Метрики retention-маркетингу. Google Analytics. А/В тестування

1. Огляд переліку основних метрик які відносяться до retention-маркетингу.

- формули

- де застосовуються

2. Огляд функціоналу Google Analytics:

- ключові показники

- формування звітів

3. Правила та особливості проведення A/B тестувань

This is some text inside of a div block.
Чек-лист маркетолога (медіапланування, перед запуском розсилки, реєстр проєкту)

1. Що потрібно для підготовки розсилки (ідея, ТЗ на контент, погодження)

2. Що потрібно перевірити перед відправкою розсилки

3. Що, як і коли аналізувати після відправки розсилки

4. Як проводити аудит сайту та аналіз конкурентів (навчимось працювати з документом для аналізу конкурентів)

This is some text inside of a div block.
Форми та сповіщення на сайті. Гейміфікації на сайті

- розбір форм збору контактів: від pop-up до окремаої сторінки підписки

- додаткові точки збору контактів (омніканальність)

- лід-магніти

- гейміфікації

- як створити форму підписки

- як зібрати базу offline

This is some text inside of a div block.
Кар'єрна консультація

– Налаштування облікового запису в LinkedIn

– Створення резюме

– Які помилки роблять кандидати?

– Що врахувати під час пошуку роботи, як сортувати та структурувати

– На що звертають увагу під час співбесіді рекрутери

– Чому важливо готуватися до співбесіди

This is some text inside of a div block.
Показати всі теми

Отримати програму курсу на e-mail

Дякую! Ваше звернення отримано!
Ой! щось пішло не так.

Наші викладачі

Ярослав Стеценко
Retention Marketing Specialist Promodo

Досвід роботи: понад 4 роки

Проєкти: Shiny-diski.com.ua, Infoshina.ua, Bukovel, Extremstyle, Dnipro-m, Karcher

Подивитися на стиль викладання
Світлана Фурса
Head of Retention Marketing Promodo

У email-маркетингу з 2016 року. Справжній джедай та керівник відділу retention-маркетингу «Promodo». Працювала з найбільшими українськими eCommerce-проєктами: Stylus, Comfy, Infoshina, Concert, MAUDAU.

Подивитися на стиль викладання
Владислав Лобода
Team Lead Email Marketing Promodo

Досвід роботи: понад 5 років

Проєкти: Comfy, Stylus, Karcher, MAUDAU, Intertop.ua, Telemart, Claspo та інші

Подивитися на стиль викладання
Андрій Бочаров
Email marketing specialist Promodo

Досвід роботи: понад 2 роки

Проєкти: Telemart.ua, CreditKasa.ua, OLX.UA, Ecosoft.ua, Rooler.ua.

Подивитися на стиль викладання
Катерина Чигир
Team Lead Email Marketing в Promodo

Досвід роботи: понад 5 років

Проєкти: Ultra-shop, Winetime, Sister's Aroma, Woodandhearts, PetStar, Billa, Estet

Подивитися на стиль викладання

Сертифiкат
як знак якостi

По закінченню курсу та фінальної атестації ви отримаєте сертифікат, який підтверджує ваш високий рівень знань

Відгуки студентів про курс Junior email marketing

Катя Горська

Digital Lift Media Marketing - Дуже інтенсивний курс! Сподобалось, що було багато практики, зокрема, доступ до реального рекламного кабінету, де можна було збирати аудиторії та формувати рекламні кампанії. Лектори зрозуміло пояснювали матеріал, якщо потрібно, відповідали на всі запитання. Курс ідеально підходить, якщо хочеш розібратися, чи подобається тобі даний напрям, або хочеш отримати базові навички для джуна. Треба приділяти достатньо часу на домашки, але це точно того варте! Багато нового і цікавого. І команда Promodo просто котики)

Apтeм Губepник

Головною переваю для мене була максимальна інформативність за короткий проміжок часу. Команда привітна, а що найголовніше - з досвідом. Реєструючись на курс, не сумнівався, що це буде якісно. Дякую кожному за виконану роботу, знання та заряд енергії!

Курс Digital Lift Media Marketing

Оксана Чубара

В Promodo Academy проходила курс "SEO для початківців" та згодом продовжила навчання на індивідуальному плані (програма підвищення кваліфікації). Початковий курс став для мене міцною основою в даній сфері тому, що охоплює та розкриває основні теми (плюс багато практичних завдань). Для більшого розуміння деяких аспектів у сфері SEO я пройшла ще індивідуальний курс навчання, який розробили для мене з урахуванням моїх побажань. Результатами від курсу задоволена, оскільки з допомогою SEO-спеціаліста Promodo зуміла розібратися в складних темах.

Щиро вдячна наставнику за план навчання, зворотний зв'язок по завданнях та відповіді на усі запитання!

Promodo Academy❤️

Марина Водолазька

Проходила навчання по email-маркетинг. За 2 місяці отримала дуже багато знань у цій сфері та розібралась взагалі як це працює, оскільки навчання проходила з нуля. Велика дяка лекторам за продуктивні лекції та доступність їх розуміння, дуже багато практики та, звісно, лайфхаки зі свого досвіду! За результатами навчання отримала сертифікат, що є не мало важливим для майбутнього працевлаштування.

Ірина Карпенко

Якщо ви мрієте стати email-маркетологом, то курс «Digital Lift Retention Marketing» від Promodo Academy саме те, що вам потрібно!

За два місяці курсу я отримала багато цікавих та корисних знань, мотивацію вчитися та розвитися у цьому напрямку.

Окрема подяка лекторам за вміння чітко та зрозуміло донести інформацію, приємну комунікацію та бажання навчити та поділитися досвідом!

Якщо ви зацікавлені у сферах retention та email, то ці курси стануть чітким дороговказом із напрямком до втілення вашої мети в життя!

Дякую!

Христина Гриб

Курс "Просування мобільних додатків" повністю покриває напрямки просування в органіці та з допомогою ua трафіку. А також показує кореляцію та вплив одного на інший. Для паблішера мобільних додатків все важче стає залишатися в топі у своїй ніші, тому ми постійно стежимо за новими інструментами, ресурсами, кейсами аби забезпечити своїм юзерам найякісніший продукт. Лектори курсу не тільки дають базу для початківця, а й також правильно ставлять акценти на найдієвіших інструментах для досвідчених спеціалістів. Найякіснішим для мене було те, що відбувалася жива дискусія з лекторами, адже саме у прямих запитаннях та розборі кейсів я розібралася з великою кількістю інформації та визначилася з пріоритетами у просуванні як MVP так і продукту з мільйонними користувачами.

Андрій Прищепа

Якщо брати цей курс саме для початківця, який починає свій шлях у digital marketing, то це топовий курс для старту. Курс зможе допомогти у побудові базисів, як створювати рекламні кабінети, на яку аудиторію таргетуватись і як правильно все налаштовувати.

Дуже круті спікери-практики з Promodo! Курс не тільки теоретичний, а і практичний, з запуском креативів.

Аліна Гаврілова

Працюю ppc спеціалістом та здебільшого спеціалізуюсь у Google рекламі. Вирішила розібратись ще у таргетингу. Курс сподобався, дуже змістовний, з першої лекції ніякої «води», тільки необхідна інформація для роботи. Найголовніше те, що курс побудовано на отримання не тільки теоретичних знань, а і практичних. Кожному студентові дають реальний проект для налаштування рекламних кампаній та бюджет для запуску. Наприкінці курсу можно презентувати свій проект з результатами та отримати професійний фідбек. Всім, хто хоче структуровано і зрозуміло засвоїти основні принципи роботи з таргетом, раджу цей курс!

Євгенія Повар

Цікавий курс навіть для тих, хто вже має досвід з налаштування таргету (як я), тому що самостійно все опанувати нереально. Свої знання та навички я покращила однозначно. Мені було цікаво і пізнавально, щось знала і вміла, щось дізналась нове) Тому час і гроші витрачені точно недарма)

Наталія Кірік

«Digital marketing для керівників та власників бізнесу» від Promodo Academy - highly recommended. Чим цей курс якісно відрізняється від інших подібних, про маркетинг для підприємців саме для копірайтерів, — то це домашніми завданнями. Вони є, їх ретельно перевіряють, вони дають уявлення і про аналітику, і про SMM, і про PPC. Але вони не надскладні для виконавців. Філолог-автор не злякається їх і зрозуміє, що таке аналітика, SEO, SMM тощо.

Наталія Некрасова

Обставини склались так, що зміна сфери діяльності потребувала опанування новими знаннями та вмінніями, тому почала пошук навчання у сфері digital marketng. Вивчила пропозиції, що запропонував гугл, відмітила для себе курс за цим напрямком у Promodo, сподобалась структура курсу. Вирішальною стала рекомендація подруги, яка вже проходила навчання за іншим напрямком та була дуже задаволена результатом) Тож, що стосується навчання, щиро дякую всім викладачам, які, безумовно, є професіоналами - практиками, за щедре, цікаве та структурне викладання. Все дуже наглядно, на зрозумілій, навіть для новачка, мові, з актуальними, сучасними прикладами. Сподобалось те, що всі лекції викладались онлайн, в режимі сучасного часу, тобто абсолютно весь матеріал відповідає реаліям сучасного ринку, саме тим умовам, в яких ми знаходимось зараз, а не колись там записані уроки.

Вʼячеслав Дурихін

Пройшов курс Digital marketing для керівників та власників бізнесу #2 в академії Promodo. Курс дуже крутий. У мене свій бізнес e-commerce та offline, багато я робив власноруч. Не дивлячись на те, що я власник бізнесу, я пройшов курс SEO, SEO за тридцять днів і SEO Pro, я пройшов курс SMM і націлення, курс контекстної реклами та Digital marketing для керівників та власників бізнесу. Це все у кількох академіях. Останній курс мені дуже сподобався, мій бізнес та Digital злилися в одне ціле. Ось прямо всі лекції були супер, викладачі практики з великим досвідом. Отримав дуже корисну інформацію про нові для мене напрямки Digital. Особливо хотілося б відзначити Андрія Кругового, Віталія Александрова та Аліни Величко за те, що «купив» ті речі, які вважав, що мені не потрібні. А загалом, дуже корисний курс, як бізнес та Digital звести в одне ціле.

Настя

Я впевненно можу сказали, що вчилася у найкращих. До навчання в Promodo Academy у мене не було досвiду, я мала мiнiмальне розумiння, що таке контекст. Було багато запитань , з якими менi довелося зустрiтися, менi дуже допомогли. Завдяки курсу у мене сформувалася чітка стратегія роботи в рамках digital-маркетингу, колись були якісь розрізнені знання. Навчання на інтернет-маркетолога та вибір SEO як спеціалізація дали мені почуття впевненості в собі як у спеціалісті. У мене виникло розуміння, як можна вибудовувати свою роботу.

Часті питання про курс Junior email marketing

Чи можу я поєднувати навчання та роботу?

Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.

This is some text inside of a div block.
Скільки часу потрібно виділяти для навчання?

Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.

This is some text inside of a div block.
А що як мені не сподобається?

Якщо ви передумаєте, ми зможемо повернути кошти протягом 14 днів від моменту старту курсу.

This is some text inside of a div block.
Як довго я матиму доступ до матеріалів курсу?

Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.

This is some text inside of a div block.
Які у вас є акції?

Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.

*на інтенсиви знижка не поширюється.

This is some text inside of a div block.
Отримати консультацію або записатись на курс

Коли:
13 березня - 1 травня 2025

Розклад:
вт та чт, 18:30-20:30

Оплата частинами:

Моно до 3-х платежів

Вірний номер
Дякую! Ваше звернення отримано!
Ой! щось пішло не так.

Коли:
13 березня - 1 травня 2025

Розклад:
вт та чт, 18:30-20:30

Формат:
онлайн-курс

Місць:
20

Ціна:

12+захист

Розстрочка:

Моно до 3-х платежів

Хочу на курс
Хочу на курс