Щодо навчання в Promodo Academy, основною метою було систематизувати та поглибити знання в галузі діджитал-маркетингу. Я вже мав певну базу, але хотів структурувати інформацію для ефективного управління процесами.
Найціннішим для мене було вивчення незвичайних форматів роботи, які використовують великі компанії. Наприклад, деталі взаємодії зовнішнього та внутрішнього SEO та їх вплив на ККД. Я вже успішно застосовую ці підходи в комунікації з нашими SEO-фахівцями. Поради щодо комунікації та постановки KPI виявилися особливо цінними в контексті юзабіліті по UX/UI.
Знання, отримані в академії, використовую в роботі. Наприклад, я навчився більш професійно та детально рахувати маркетингові показники, що значно підвищило мої навички у цій сфері. Також дуже важливими були знання по постановці KPI та юзабіліті по UX/UI.По SEO напрямку — ми вже ведемо перемовини та робимо розрахунки й планування, як будемо працювати в комунікації зовнішнього та внутрішнього SEO.
Головна порада іншим власникам бізнесу — вчитися ніколи не пізно, і це завжди варто робити, щоб розвивати свій бізнес та себе особисто. Особливо цінним для власників невеликого бізнесу може стати приклад роботи великих компаній, як вони працюють та досягають високої ефективності, які підходи вони використовують.
Promodo Academy може стати цінним джерелом інсайтів для розвитку вашого бізнесу.
Власник та директор компаній Jaluzi-Service та NIKOSS