Реклама у соціальних мережах Таргетинг для початківців

Таргетолог

3390грн / 130$

23 листопада 2021 — 21 грудня 2021

4 тижні / Вівторок та четвер, 19:00 - 21:00. Тривалість — 16 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Російська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
6 з 15
Купити курс зараз
Про курс

Після курсу ти дізнаєшся:

1. Які існують завдання та цілі, які можна вирішити за допомогою реклами

2. Як грамотно підбирати аудиторію та створювати рекламні кампанії.

3. Як оптимізувати, оцінювати та створювати аудиторію для рекламних кампаній.

Насправді таргетинг - це не складно та дуже цікаво! Навчитись можливо за місяць зі спікерами Promodo Academy


Для кого цей курс

Початківців

SMM-фахівців

Маркетологів

Підприємців-початківців

Початківців

Освоїти нову професію з нуля, збереш портфоліо, зможеш знайти перших клієнтів або потрапити на стажування в круте агентство

SMM-фахівців

Підвищиш поточний навик роботи з таргетированною рекламою та поліпшиш показники за своїми проектами, зможеш заглибитися в професію

Маркетологів

Зможеш запустити додатковий канал трафіку, навчишся працювати з ним самостійно або будеш зі знанням справи контролювати підрядника

Підприємців-початківців

Якщо у тебе є свій малий бізнес та ти просуваєшься в соц.мережах. Ти хочеш навчитися це робити, як роблять "Великі риби", тобі до нас на курс!

Програма курсу
Основи таргетированної реклами
- введення та основні поняття;
- принципи й необхідність таргетированної реклами.
Завдання та цілі, які вирішуються за допомогою РК
- збільшення обсягу продажів;
- залучення релевантного трафіку;
- підвищення впізнаваності бренду;
- збір лидов;
- зв'язок з користувачами через Messenger;
- збільшення залученості для окремих посад або спільнот;
- охоплення широкої аудиторії;
- установка й просування мобільних додатків;
- відеореклама;
Технічні налаштування РК
- структура аккаунта та Бізнес Менеджера
- вибір формату закупівлі трафіку;
- вибір мети;
- основні види таргетингу;
- стратегія вибору налаштувань таргетування;
- види та настройка індивідуалізованих аудиторій;
- плейсмент;
- вибір моделі оплати;
- вибір стратегії призначення ставок та оптимізації для показу реклами.
- основні формати розміщення;
- створення Полотна;
- настройка оголошень.
Технічні налаштування РК
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
Піксель Facebook
- створення та налаштування базового пікселя;
- розширена конфігурація подій для пікселя.
- створення аудиторій.
Звітність та оптимізація
- підготовка звітів за рахунок внутрішніх інструментів;
- підготовка звітів за рахунок зовнішніх інструментів (supermetrics, fame);
- методи оптимізації рекламних кампаній.
- автоматизовані правила.
Аналітика Facebook
- коротке знайомство з аналітикою Facebook.
Розбір помилок (через місяць після закінчення)
- розбір помилок та підведення підсумково (консультація)
Linked In
-Вступ - що за звір такий Linked In.
-Реклама в Linked In: принципи роботи, для кого підходить, які цілі.
-Реклама в Linked In: види рекламних оголошень.
-Реклама в Linked In: види таргетингу, аудиторії.
-Медіапланування в Linked In.
-Звіти для Linked In.
-Рекламний кабінет. Покрокова настройка.
Створюємо креативи
1. Ідея креативу (створення креативів, visual oversight(натреноване око))
2. Відрізняємося  від конкурентів (візуальний аналіз конкурентів)
3. Візуальні прийоми (референс, композиція, колір, шрифт)
4. Стиль бренду (брендбук, візуальні прийоми бренду)
5. Створюємо креатив в Canva (практика)
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Кожен блок теорії закріплюють практичні заняття та реальні кейси лекторів

Особистий кабінет

Доступ до запису відео, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завдання

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для закріплення знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистись у кінці курсу і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої Академії

Твій новий інструментарій

Instagram

Facebook

Часті питання
Повернення коштів, якщо курс не сподобався
Ми націлені на результат, тому, якщо студенту курс не підійшов – ми повернемо кошти. Яка гарантія: якщо ви пройшли 2 уроки та розумієте, що це не ваше – ми повернемо вам гроші. У разі навчання від 3 та більше уроків – кошти не повертаються.
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 10%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок.
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 6 з 15 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
3 390 ₴
3 390 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.