Таргетинг у Facebook та Instagram
Практикуючі експерти Promodo навчать вас якісно просувати товари та послуги у найбільших соціальних мережах у світі та знаходити найкращих клієнтів.
Практикуючі експерти Promodo навчать вас якісно просувати товари та послуги у найбільших соціальних мережах у світі та знаходити найкращих клієнтів.
Коли:
25 березня
Розклад:
вт та чт, 18:30-20:30
Формат:
онлайн-курс
Місць:
15
Ціна:
Зaняття пpoxoдять у вeчіpній чac у Google Meet, у вівторок тa чeтвep, з 18:З0 дo 20:З0. Пpoxoджeння куpcу мoжнa пoєднувaти з poбoтoю, a пpoпущeні зaняття пoдивитиcя в зaпиcі в ocoбиcтoму кaбінeті.
- введення та основні поняття
- принципи та необхідність таргетованої реклами
- завдання та цілі, які вирішуються за допомогою реклами в Facebook, метрики
- створення БМ та облікового запису
- структура рекламної кампанії
- аудиторії
- стратегії призначення ставок
- бюджет
- атрибуція
- типи оголошень
- параметри URL
- інтерфейс Ads Manager
- створення рекламних кампаній в Ads Manager
- створення аудиторій в Ads Manager
- аналіз рекламних кампаній в Ads Manager
Копірайтінг:
- Для кого пишемо? Аналіз фірмового стилю бренду та ЦА
- Як пишемо?
- Про що пишемо?
- тренди у копірайтингу 2023-2024
Дизайн:
- дизайн та наочність
- аналізуємо свій фірмовий стиль та конкурентів
- тренди в дизайні 2023-2024
- створюємо креативи Canva (практика)
- піксель
- DPA
- налаштування динамічного ремаркетингу
- створення каталогу
- складання медіапланів для Facebook
- звіти + оптимізація + основні формули Excel
- складання комерційної пропозиції
- вступ - що за звір такий LinkedIn?
- реклама в LinkedIn: принципи роботи, для кого підходить, які цілі
- реклама в LinkedIn: види рекламних оголошень
- реклама в LinkedIn: види таргетингу, аудиторії
- медіапланування у LinkedIn
- рекламаний кабінет
- аудиторія TikTok в Україні
- способи просування в TikTok
- резервування реклами
- рекламний аукціон
- TikTok Pixel
- креативи
- відмінності від Facebook
- налаштування рекламної кампанії
Ти розповідаєш лекторам про свій проект (як вибрали ЦА, налаштували рекламу, прорахували Медіаплан, які перші результати отримали) – а лектори дають тобі зворотний зв'язок, що ще можна покращити, щоб досягти твоєї мети за проектом!
Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.
Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.
Якщо ви передумаєте, ми зможемо повернути кошти протягом 14 днів від моменту старту курсу.
Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.
*на інтенсиви знижка не поширюється.
Коли:
25 березня
Розклад:
вт та чт, 18:30-20:30
Коли:
25 березня
Розклад:
вт та чт, 18:30-20:30
Формат:
онлайн-курс
Місць:
15