Вперше. Багато практики Курс email-маркетингу

Retention

280 $ / 7 900 грн

7 вересня 2021 — 16 листопада 2021

10 тижнів / Понеділок та середа, 19:00 - 21:00. Тривалість — 42 години

Формат
Онлайн
Мова викладання
Російська
Вільних місць:
5 з 12
Купити курс зараз
Для кого цей курс

Контент-менеджерів, які хочуть зростання

Маркетологів, інтернет-маркетологів

Студентів та випускників IT-курсів

Власників онлайн-бізнесу, інфобізнесменiв

Контент-менеджерів, які хочуть зростання

Завдання по контенту стали рутинні, ти шукаєш шляхи розвитку, більш різноманітних завдань і вище заробітку? Наш досвід говорить, що з контент-менеджерів виходять відмінні email-маркетологи.

Маркетологів, інтернет-маркетологів

Інтернет-розсилка по електронним поштовим скринькам є найефективнішою рекламою в даний час. Тому E-mail-маркетологи надзвичайно затребувані, вивчи і ти нові інструменти для твоєї професії!

Студентів та випускників IT-курсів

Професія підходить тим, кого цікавить психологія та IT-технології. У 2020 році професія e-mail-маркетолога була найбільш затребуваною. Стань e-mail-маркетологом за 3 місяці!

Власників онлайн-бізнесу, інфобізнесменiв

У сухому залишку: розберемо розсилки, тригери, верстку, контент, конверсію і поведінкові фактори, чат-боти. Що краще конвертує, як це налаштувати і зробити краще!

Програма курсу
Основи email-маркетингу
Вступ
Гігієна email-маркетингу
- Email-валідація: навіщо і як перевіряти базу передплатників перед розсилкою?
- Double Opt-In як обов'язковий інструмент для збереження бази в чистому вигляді!
- Чим загрожує безвідповідальний підхід до бази?
- Як підвищити якість списку?
Доставляємість
- Якісна доставляємість, як одна з найважливіших метрик емейл-маркетингу.
- Про спам, спам-пастки і спам-мітках
- Репутація відправника. Що таке SPF, DKIM і DMARK
Сервіси відправок
- Критерії вибору сервісу
- Найпопулярніші сервіси для розсилок.
Типи розсилок (промо та тригери)
- Які типи розсилок бувають?
- промо-россилки та їх види
- Автоматичні розсилки: які бувають і навіщо потрібні.
- Приклади
Структура і контент листа
- Структура листа
- Види блоків в листі (обов'язкові / специфічні)
- Детальніше про кожному блоці + приклади
Мультиканальність
- Email
- SMS
- Viber
- Різні комбінації
Метрики
- визначаємо ключові метрики;
- що дає Open Rate і Click Rate;
- витягуємо дані з GA
- чому ROI?
Аналіз конкурентів та аудит
Аналіз конкурентів:
- навіщо потрібен
- визначаємо послідовність аналізу
- основні чинники
Аудит поточного email-маркетингу:
- навіщо потрібен
- складові аудиту
- вигоди
Робота з базою контактів №1
Формати та механіки збору даних:
- навіщо потрібен double opt-in
- які форми підписок бувають
- де розмістити форму
- поля форми, їх валідація
- які ліди-магніти використовувати
- не формою єдиної: інші джерела контактів
- максимум можливостей лендінгу для збору email

Сегментація, яка працює:
- навіщо потрібні сегменти
- види та основні параметри сегментації
- реальні приклади та типові помилки
Розсилки в eSputnik, tests та верстка листів
Ознайомлення з сервісом eSputnik;
Технічні особливості eSputnik;
API. Методи та приклади реалізації;
Тестування;
Основи верстки HTML-листів (включаючи верстку в eSputnik);
Адаптивність листів;
Допоміжні інструменти email-маркетолога
Google Analytics;
GTM;
Photoshop;
Excel;
Фінальне тестування
Тестування та захист
Заключна лекція
Відповіді на запитання
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Перегляд лекцій та реальна практика в форматі онлайн-вебінарів, закріплюємо вивчене у домашніх завданнях

Особистий кабінет

Доступ до запису вебінару, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завданя

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистися на іспиті і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої академії

Твій новий інструментарій

MS Excel

Google Analytics

Google Tag Manager

Photoshop

Figma

Часті питання
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в твоєму особистому кабінеті у теці «Мої завдання». У кожному домашньому завданні вказані дати виконання. Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – протягом навчання.
Які технічні навички потрібні?
Бажано мати досвід роботи PPC-спеціалістом від 6 місяців.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 5 з 12 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
7 900 ₴
7 900 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.