Junior SEO-спеціаліст
Всього за 42 години навчися SEO-оптимізації для потреб бізнесу!
Записуйся на 21 потік курсу та нaвчaйся у кpaщиx eкcпepтів aгeнції Promodo — кoмпaнії №1 у cфepі digital marketing в Укpaїні.
Всього за 42 години навчися SEO-оптимізації для потреб бізнесу!
Записуйся на 21 потік курсу та нaвчaйся у кpaщиx eкcпepтів aгeнції Promodo — кoмпaнії №1 у cфepі digital marketing в Укpaїні.
Коли:
весною 2025
Розклад:
вт та чт, 18:30 - 20:30
Формат:
онлайн-курс
Місць:
15
Ціна:
Заняття проходять у вечірній час у Google Meet (у вівторок та четвер) з 18:00 до 20:00. Проходження курсу можна поєднувати з роботою, а пропущені заняття подивитися в записі в особистому кабінеті.
– Знайомство з викладачами та програмою курсу
– Дізнаєшся як працює пошук (оператори пошуку, алгоритми, пошук за картинками, відео, картам)
– Зрозумієш відмінності та взаємодію SEO vs Контексту
– Попроцюєш з внутрішньою оптимізацією сайту
– Зрозумієш свою аудиторію
– Дізнаєшся де взяти запити
– Зрозумієш які запити використовувати, а які не варто
– Зможеш перетворити семантичне ядро на структуру сайту
– Зможеш зібрати ядра
– Оптимізуєш та кластеризуєш обробку ядра
– Попрацюєш з живими прикладами
– Використаєш основні формули
– Дізнаєшся типи структур на прикладі смартфона/нерухомості
– Проаналізуєш структури конкурентів до типів структур на прикладі смартфона/нерухомості
– Познайомишся зі сторінками фільтрів
– Опрацюєш алгоритми під фільтри
– Синхронізуєш товари з фільтрами
– Знайдеш нові фільтри
– Синхронізуєш товари з фільтрами
– Попрацюєш з живими прикладами
– Отримаєш бонуси з макросами
– Robots.txt – дізнаєшся навіщо потрібен, директиви, практичні нюанси
– Sitemap.xml для сторінок, картинок, відео – зрозумієш принципи побудови, вплив на процес індексації
– Sitemap.html – навчишся принципам побудови, технічній реалізації, обмеженні, ефективності
Попрацюємо над:
– Дублями: повними та частковими
– Операторами пошуку дублів
– Title / Description
– Як прописати теги для 100к сторінок
– Заголовками H1-H6 та Table of Content
– Оптимізацією зображень
– Хлібними крихтами
– Мікророзмітками
– Нестандартними рішеннями – потраплянням до Featured Snippet
– Як ставити ТЗ девелоперам
– Інструментами для аналізу/автоматизації роботи:
· Розширенням для Google Chrome
· Букмарклетами
· Screaming Frog
– Сервер – що це таке і на що впливає?
– Логами сервера
– URL адресами: які бувають, як впливають, як не можна робити
– PageSpeed Insights
– Mobile Friendly
– Дізнаєшся історію розвитку
– Що таке релевантність
– Поняття тематики, аналіз Ципфа
– Поняття унікальності, спамності та водяності. Інші SEO-метрики, їх поточний вплив
– Дізнаєшся як знайти копірайтера та поставити йому ТЗ
– Дізнаєтеся принципи роботи перелінковки і навіщо потрібна
– Визначите види перелінковки та коли потрібно їх застосовувати
– Зʼясуєте види схеми та як обрати найкращу
– Screaming Frog
– Search Console
– Аhrefs
– Serpstat
– Дізнаєтеся історію розвитку посилання ранжирування та інфраструктури
– Зʼясуєте види посилань, як вони впливають:
· Dofollow- та nofollow-посилання
· Анкорні та безанкорні посилання
· Комерційні анкорний vs текстові
· Наскрізні посилання
· Посилання-зображення: анкор, альти, посилання в перших бітах коду
· Посилання з pdf- і doc-форматів
– Дізнаєтеся хитрощі та маніпуляції:
· Посилення посилань соцсигналами та іншими посиланнями
· Накручування поведінкових факторів за допомогою посилань
– Лінкбілдінг руками: довго, дорого, природно
– Зʼясуєте що таке крауд
– Лідери думок: хто вони, навіщо потрібні і як з ними працювати
– Здійсните правильну покупку посилань: трохи швидше, трохи дешевше, так само природно
– Сателіти: якими бувають і як з ними працювати
– Показати ahrefs: аналіз конкурентів, що де знаходиться
- Дізнаєтеся мету аналізу конкурентів
- Зможете знайти конкурентів
- Дізнаєтеся параметри для аналізу
- Інструментарій
- Отримаєте результат аналізу
- Зможете застосувати результати у роботі
- Дізнаєтеся на що впливає швидкість завантаження
– Зʼясуєте важливість першого екрану
– Зможете працювати з JivoSite
– Зробите кешування
– Прискорите CSS і JavaScript
– Дізнаєтеся що робити з зображеннями
– Зʼясуєте проблеми з Google Tag Manager та лічильниками відстеження користувачів
– Дізнаєтеся що таке КФ? Розбере характерні приклади
– Зʼясуєте типи і важливість КФ
– Попрацюєте над метриками поведінки на сайті: відмови, час сесії, глибина, виходи
– Дізнаєтеся, що таке поведінка в пошуковій видачі та як її можна поліпшити. Річсніпет vs сніпети-символи
– Попрацюєте з зовнішнім просуванням
– Зʼясуєте що таке санкції, їх типи, вплив на бізнес
– Дізнаєтеся історія розвитку алгоритмів Google
– Зрозумієте вплив поновлення алгоритмів
– EAT and YMYL
– Проведете аналіз YMYL сайтів
– Google – Ручні санкції
– Google – Автоматичні санкції
- Зможете презентувати свої знання перед клієнтом
- Отримаєте проєктну роботу
– Налаштування облікового запису в LinkedIn
– Створення резюме
– Які помилки роблять кандидати?
– Що врахувати під час пошуку роботи, як сортувати та структурувати
– На що звертають увагу під час співбесіді рекрутери
– Чому важливо готуватися до співбесіди
Створення комерційної пропозиціі клієнту
Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.
Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.
Якщо ви передумаєте, ми зможемо повернути кошти протягом 14 днів від моменту старту курсу.
Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.
*на інтенсиви знижка не поширюється.
Коли:
весною 2025
Розклад:
вт та чт, 18:30 - 20:30
Коли:
весною 2025
Розклад:
вт та чт, 18:30 - 20:30
Формат:
онлайн-курс
Місць:
15