Реклама у соціальних мережах Таргетинг для початківців

Таргетолог

200$ / 5600 грн

27 травня 2021 — 21 червня 2021

4 тижні / Понеділок та четвер, 19:00 - 21:00. Тривалість — 16 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Російська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
13 з 15
Купити курс зараз
Про курс

Після курсу ти дізнаєшся:

1. Які існують завдання та цілі, які можна вирішити за допомогою реклами

2. Як грамотно підбирати аудиторію та створювати рекламні кампанії.

3. Як оптимізувати, оцінювати та створювати аудиторію для рекламних кампаній.

Насправді таргетинг - це не складно та дуже цікаво! Навчитись можливо за місяць зі спікерами Promodo Acacdemy


Для кого цей курс

Тим, хто хоче змінити професію

SMM-фахівців

Маркетологів

Для власників малого бізнесу

Тим, хто хоче змінити професію

Освоїти нову професію з нуля, збереш портфоліо, зможеш знайти перших клієнтів або потрапити на стажування в круте агентство

SMM-фахівців

Підвищиш поточний навик роботи з таргетированною рекламою та поліпшиш показники за своїми проектами, зможеш заглибитися в професію

Маркетологів

Зможеш запустити додатковий канал трафіку, навчишся працювати з ним самостійно або будеш зі знанням справи контролювати підрядника

Для власників малого бізнесу

Якщо у тебе є свій малий бізнес та ти просуваєшься в соц.мережах. Ти хочеш навчитися це робити, як роблять "Великі риби", тобі до нас на курс!

Програма курсу
Основи таргетированної реклами
- введення та основні поняття;
- принципи й необхідність таргетированної реклами.
Завдання та цілі, які вирішуються за допомогою рек
- збільшення обсягу продажів;
- залучення релевантного трафіку;
- підвищення впізнаваності бренду;
- збір лидов;
- зв'язок з користувачами через Messenger;
- збільшення залученості для окремих посад або спільнот;
- охоплення широкої аудиторії;
- установка й просування мобільних додатків;
- відеореклама;
Технічні налаштування РК
- структура аккаунта та Бізнес Менеджера
- вибір формату закупівлі трафіку;
- вибір мети;
- основні види таргетингу;
- стратегія вибору налаштувань таргетування;
- види та настройка індивідуалізованих аудиторій;
- плейсмент;
- вибір моделі оплати;
- вибір стратегії призначення ставок та оптимізації для показу реклами.
- основні формати розміщення;
- створення Полотна;
- настройка оголошень.
Технічні налаштування РК
ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
Піксель Facebook
- створення та налаштування базового пікселя;
- розширена конфігурація подій для пікселя.
- створення аудиторій.
Звітність та оптимізація
- підготовка звітів за рахунок внутрішніх інструментів;
- підготовка звітів за рахунок зовнішніх інструментів (supermetrics, fame);
- методи оптимізації рекламних кампаній.
- автоматизовані правила.
Аналітика Facebook
- коротке знайомство з аналітикою Facebook.
Розбір помилок (через місяць після закінчення)
- розбір помилок та підведення підсумково (консультація)
Linked In
-Вступ - що за звір такий Linked In.
-Реклама в Linked In: принципи роботи, для кого підходить, які цілі.
-Реклама в Linked In: види рекламних оголошень.
-Реклама в Linked In: види таргетингу, аудиторії.
-Медіапланування в Linked In.
-Звіти для Linked In.
-Рекламний кабінет. Покрокова настройка.
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Перегляд лекцій та реальна практика в форматі онлайн-вебінарів, закріплюємо вивчене у домашніх завданнях

Особистий кабінет

Доступ до запису вебінару, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завданя

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистися на іспиті і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої академії

Твій новий інструментарій

Instagram

Facebook

Часті питання
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в твоєму особистому кабінеті у теці «Мої завдання». У кожному домашньому завданні вказані дати виконання. Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців з моменту закінчення курсів.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – протягом навчання.
Які технічні навички потрібні?
Бажано мати досвід роботи PPC-спеціалістом від 6 місяців.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 13 з 15 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
5 600 ₴
5 600 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.