Реєструйся! Таргетинг для початківців #8

Таргетолог

4000 грн.

28 лютого 2023 — 31 березня 2023

5 тижнів / Вівторок, четвер 18:30 - 20:30. Тривалість — 18 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Українська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
2 з 15
Купити курс зараз
Про курс

Протягом курсу ти:

-Навчишся ставити завдання та цілі для таргетованої реклами.

-З’ясуєш, як грамотно добирати, оптимізувати, оцінювати та створювати аудиторії для рекламних кампаній.

-Зрозумієш, як створювати й запускати рекламні кампанії.

На курсі ми доведемо, що таргетинг — це зовсім не складно й навіть цікаво!

Таргетолог — це про гнучкість. Навички, отримані на курсі, допоможуть тобі просувати свої товари чи послуги або працювати на фрілансі - самостійно знаходити клієнтів із різних країн.

Записуйся на курс, щоб стати затребуваним профі.

Програма курсу верифікована IAB Ukraine.

Для кого цей курс

Початківців

SMM-фахівців

Маркетологів

Підприємців-початківців

Програма курсу
Основи таргетованої реклами
- введення та основні поняття
- принципи та необхідність таргетованої реклами
- завдання та цілі, які вирішуються за допомогою реклами в Facebook, метрики
- створення БМ та облікового запису
Структура рекламної кампанії
- структура рекламної кампанії
- аудиторії
- стратегії призначення ставок
- бюджет
- атрибуція
- типи оголошень
- параметри URL
- інтерфейс Ads Manager
Аналіз рекламних кампаній в Ads Manager
- створення рекламних кампаній в Ads Manager
- створення аудиторій в Ads Manager
- аналіз рекламних кампаній в Ads Manager
Копірайтинг та дизайн для таргетингу
Копірайтінг:
- Для кого пишемо? Аналіз фірмового стилю бренду та ЦА
- Як пишемо?
- Про що пишемо?
- тренди у копірайтингу 2022

Дизайн:
- дизайн та наочність
- аналізуємо свій фірмовий стиль та конкурентів
- тренди в дизайні 2022
- створюємо креативи Canva (практика)
Установка Pixel (технічне заняття)
- піксель
- DPA
- налаштування динамічного ремаркетингу
- створення каталогу
Медіаплан
- складання медіапланів для Facebook
- звіти + оптимізація + основні формули Excel
- складання комерційної пропозиції
Реклама у LinkedIn
- вступ - що за звір такий LinkedIn?
- реклама в LinkedIn: принципи роботи, для кого підходить, які цілі
- реклама в LinkedIn: види рекламних оголошень
- реклама в LinkedIn: види таргетингу, аудиторії
- медіапланування у LinkedIn
- рекламаний кабінет
Реклама у TikTok
- аудиторія TikTok в Україні
- способи просування в TikTok
- Резервування реклами
- рекламний аукціон
- TikTok Pixel
- креативи
- відмінності від Facebook
- налаштування рекламної кампанії
Захист проектів
Ти розповідаєш лекторам про свій проект (як вибрали ЦА, налаштували рекламу, прорахували Медіаплан, які перші результати отримали) – а лектори дають тобі зворотний зв'язок, що ще можна покращити, щоб досягти твоєї мети за проектом!
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Кожен блок теорії закріплюють практичні заняття та реальні кейси лекторів

Домашні завдання

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для закріплення знань

Тільки корисні знання вiд практиків!

Наші лектори - діючі співробітники Promodo, кращі з кращих! Тому розкажуть не тільки теорію, а й як її застосовувати на практиці!

Шеримо таємниці

У максимально зручному форматі за короткий час ділимося робочими «лайфхаками».

Твій новий інструментарій

Instagram

Facebook

Facebook ads

TikTok

Часті питання
Повернення коштів, якщо курс не сподобався
Ми націлені на результат, тому, якщо студенту курс не підійшов – ми повернемо кошти. Яка гарантія: якщо ви пройшли 2 уроки та розумієте, що це не ваше – ми повернемо вам гроші. У разі навчання від 3 та більше уроків – кошти не повертаються.
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 10%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок.
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 2 з 15 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
4 000 ₴
4 000 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.