На нашому Майстер класі ви дізнаєтесь:
1. Як змінюється сприйняття реклами в умовах банерної сліпоти?
2. Яка різниця між емоційною активацією і раціональною аргументацією в маркетингу?
3. Що таке мікроінтервали уваги і як їх захопити?
4. Як архетипи використовуються для персоналізації брендів?
5. Чому в 2025 році побудова сильного бренду все більше базується на ефекті втрати?
6. Як працюють мікроісторії у форматах коротких відео або постів?
7. Які головні риси повинен мати бренд, щоб вижити в умовах інформаційної втоми споживача?
Та багато іншого. На прикладі українських та міжнародних рекламних кампаній і банерів.
БОНУС: проведемо інтерактивну "Прожарку" реклами, де ви відчуєте вплив ціни, тексту, кольору, людей на банері, тощо.