Профільний курс Профільний курс Google Ads + Facebook basic

PPC

Одне заняття безкоштовно

28 вересня — 30 листопада

8 тижнів / Понеділок та середа, 19:00 - 21:00. Тривалість — 37 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Російська
Вільних місць:
4 з 15
Купити курс зараз
Для кого цей курс

Для новачків в контекстній рекламі

Для тих, хто вже знає основи

Власників малого і середнього бізнесу

Для тих хто хоче змінити професію і "увійти" в IT

Для новачків в контекстній рекламі

Всього 37 годин, щоб освоїти нову професію! Стільки потрібно щоб навчитися САМОМУ працювати з кампаніями і заробляти! Тепер справа за тобою - приходь на курс!

Для тих, хто вже знає основи

Ти вже щось знаєш, можливо пробував, але ти не бачиш картини цілком і не знаєш безлічі чинників, які впливають на конверсію. Цей курс комплексний, крім принад Google вчимо Facebook та Mobile, що дає більше можливостей для просування і для випускників. Це ексклюзивна програма!

Власників малого і середнього бізнесу

Зараз дуже актуально починати свій бізнес саме онлайн! Менше вкладень, більше аудиторія, зручність і багато інших плюсів. Якщо ви хочете самі "під ключ" займатися просуванням - вибирайте цей курс! Таких курсів на ринку просто немає (див. програму)!

Для тих хто хоче змінити професію і "увійти" в IT

Ти на роздоріжжі / Хочеш змінити професію / Не знаєш з чого почати і який напрямок вибрати? Перш ніж приступити, напиши нашому менеджеру, звернися за консультацією. Ми не просто навчаємо, ми хочемо, щоб ти розвивався в тому напрямку в якому у тебе буде більше можливостей!

Програма курсу
Основи контекстної реклами
Принципи роботи контекстної реклами
Основні переваги
Основні показники ефективності
KPI для проектів, бізнесу
Типи рекламних кампаній
Пошукові кампанії
Ключові слова і типи відповідності
Мінус-слова
Підбір ключових слів
Структура рекламних кампаній
Групування ключових слів
Крос-мінусівка
Пошукові кампанії №2
Правила Google Ads
Створення облікового запису і первинні налаштування
Структура аккаунту
Створення РК в Excel (шаблон)
Створення РК в Google Ads Editor
Пошукові кампанії №3
Структура текстового оголошення (Search кампанії).
Розширення.
Загальні бібліотеки.
Принцип роботи аукціону. Формування ціни за клік.
Показник якості.
Попередній перегляд РО
GDN (Google Display Network)
Обсяги;
Як розпізнати рекламу в GDN?
Основні завдання медійної реклами;
Методи таргетингу в GDN;
Формати оголошень в GDN;
Як не "злити" бюджет на GDN.
Структура кампанії для GDN;
Оцінка ефективності GDN.
YouTube кампанії + GSP (Gmail Sponsored Promotions
Реклама в Gmail;
Основні завдання відеореклами;
Методи таргетингу для відеореклами;
Формати оголошень для відеореклами;
Google Merchant + Shopping Campaigns
Введення в Shopping.
Вимоги до сайту.
Merchant Center.
ТЗ на фід для Merchant Center.
Створення кампаній.
Оптимізація Shopping кампаній.
Google Analytics 1
Веб-аналітика.
Ієрархія Google Analytics (GA).
Базові настройки GA.
Звіти GA.
Популярні звіти GA.
Google Analytics 2
Додаткові параметри в стандартних звітах.
Фільтри. Регулярні вирази.
Кастомнi звіти.
Обчислювані показники.
Оцінка ефективності рекламних кампаній
GTM (Google Tag Manager)
Обсяги;
Як розпізнати рекламу в GTM
Основні завдання медійної реклами;
Методи таргетингу в GTM;
Формати оголошень в GTM;
Як не "злити" бюджет на GTM;
Структура кампанії для GTM;
Оцінка ефективності GTM.
Ремаркетінг
Що таке ремаркетинг.
Види ремаркетингу в Google Ads.
Технічні аспекти настройки ремаркетингу в Google Ads.
Фід для динамічного ремаркетингу.
Автоматизація рекламних кампаній
Dynamic Search Ads (DSA)
Smart Display
Smart Shopping
Автоматичні стратегії призначення ставок
Автоматизовані правила
Модифікатори оголошень і фіди розташування
Скрипти Google Ads
Mobile PPC
- Загальні тренди в галузі;
- Медіа планування і бенчмарки;
- Загальний огляд інструментів;
- Системи мобільного аналітики (Чому не google Analytics) і треккери;
- Google ADS UAC;
- FB app campaigns + AAA;
- Apple Search ADS;
- Unity ADS, CPA networks.
ASO
- Що таке ASO?
- Основні чинники ранжирування в сторах;
- Збір семантичного ядра. Підходи та інструменти. ASOdesk;
- Копірайтинг мета-даних + повний опис; (Корисна форма для підбору семантики і мета.)
- Візуальне ASO. Скріншоти й іконка.
- A / B тестування;
- Особливості Google Play Console, базова аналітика;
- Особливості App Store Connect, базова аналітика;
- Інструменти трекінгу позицій і відстеження результативності;
- Робота з відгуками та мотивованим трафіком.
Заключна лекція
Чек-лист по запуску РРС проекту;
Звіти РРС;
Візуалізація звітів через Google Data Studio;
Формування комерційної пропозиції;
Формування медіа-планів за принципом See Think Do Care.
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Перегляд лекцій та реальна практика в форматі онлайн-вебінарів, закріплюємо вивчене у домашніх завданнях

Особистий кабінет

Доступ до запису вебінару, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завданя

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистися на іспиті і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої академії

Твій новий інструментарій

Google Analytics

Google Tag Manager

Google Ads

Apple Search ADS

Facebook

Часті питання
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в твоєму особистому кабінеті у теці «Мої завдання». У кожному домашньому завданні вказані дати виконання. Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців з моменту закінчення курсів.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – протягом навчання.
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 4 з 15 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
8 200 ₴
8 200 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.