Отримай нову професію Курс Пошукової Оптимізації для початківців

SEO

1-е заняття безкоштовно

15 грудня 2020 — 11 березня 2021

10 тижнів / вівторок та четвер з 20:00 до 22:00. Тривалість — 42 години

Формат
Офлайн
Локація
Харків, Promodo Hub
Мова викладання
Російська
Вільних місць:
2 з 8
Купити курс зараз
Для кого цей курс

Новачків та практикуючих маркетологів

Тих, хто бажає змінити професію

Власників бізнесу і керівників

Студентів та молодих фахівців

Новачків та практикуючих маркетологів

Якщо ви знаєте, що таке SEO, то вже готові до нашого курсу. Ви потрапили на цю сторінку, тож майбутнє починається вже зараз.

Тих, хто бажає змінити професію

Фахівці з пошукового маркетингу потрібні всім. Нам також. Тут вам вдасться не лише отримати нову професію, а й потрапити на стажування до Promodo.

Власників бізнесу і керівників

Чому в інших виходить, а у вас – ні? Не лише відповідаємо на запитання, а й розповідаємо, як підняти ваш сайт в пошуку вище неба чи хоча б вище конкурентів.

Студентів та молодих фахівців

Закінчуєш або вже закінчив університет, а за фахом працювати не хочеш – не проблема. Ми також через це проходили. Не зволікай, чекаємо на тебе!

Програма курсу
Введення до SEO
– Вступна лекція
– Знайомство з викладачами та програмою курсу
– Як працює пошук (оператори пошуку, алгоритми, пошук за картинками, відео, картам)
– SEO vs Контекст – відмінності, взаємодія
– Як працювати в WordPress
– Внутрішня оптимізація сайту
Cемантика
– Як зрозуміти свою аудиторію
– Де взяти запити
– Які запити використовувати, а які не варто
– Як перетворити семантичне ядро ​​на структуру сайту
Cтруктура
– Введення до типів структур на прикладі смартфона/нерухомості
– Знайомство зі сторінками фільтрів
– Опрацювання алгоритмів під фільтри
– Синхронізація товарів з фільтрами
– Пошук нових фільтрів
– Аналіз структури конкурентів
Семантика/ядро ​​(практика)
– Збір ядра
– Оптимізація обробки ядра та кластеризації
– Живі приклади
– Основні формули
Структура/ядро ​​(практика)
– Синхронізація товарів з фільтрами
– Живі приклади
– Бонуси з макросами
– SEO Excel
Індексація сайту
– Robots.txt – навіщо потрібен, директиви, практичні нюанси
– Sitemap.xml для сторінок, картинок, відео – принципи побудови, вплив на процес індексації
– Sitemap.html – принципи побудови, технічна реалізація, обмеження, ефективність
Onpage-оптимізація
– Дублі: повні та часткові
– Оператори пошуку дублів
– Title / Description
– Як прописати теги для 100к сторінок
– Заголовки H1-H6 та Table of Content
– Оптимізація зображень
– Хлібні крихти
– Мікророзмітки
– Нестандартні рішення – потрапляння до Featured Snippet
– Як ставити ТЗ девелоперам
– Інструменти для аналізу/автоматизації роботи:
   · Розширення для Google Chrome
   · Букмарклети
   · Screaming Frog
– Сервер – що це таке і на що впливає?
– Логи сервера
– URL адреси: які бувають, як впливають, як не можна робити
– PageSpeed ​​Insights
– Mobile Friendly
Текстова складова
– Історія розвитку
– Що таке релевантність
– Поняття тематики, аналіз Ципфа
– Поняття унікальності, спамності та водяності. Інші SEO-метрики, їх поточний вплив
– Як знайти копірайтера та поставити йому ТЗ
Внутрішня вага
– Перелінковка: принципи роботи і навіщо потрібна
– Які бувають види перелінковки та коли потрібно їх застосовувати
– Які бувають схеми. Як обрати найкращу
Швидкість завантаження сайту
- На що впливає швидкість завантаження?
– Важливість першого екрану
– Що робити з JivoSite
– Кешування
– Прискорюємо CSS і JavaScript
– Що робити з зображеннями
– Проблема з Google Tag Manager та лічильниками відстеження користувачів
Комерційні/Поведінкові чинники
– КФ: Що таке КФ? Розбір характерних прикладів
– КФ: Типи і важливість КФ
– ПФ: Метрики поведінки на сайті: відмови, час сесії, глибина, виходи
– ПФ: Поведінка в пошуковій видачі. Що можна поліпшити? Річсніпет vs сніпети-символи
Інструменти must-have
– Search Console: звіти, переваги
– Google Analytics: стандартні звіти, джерела трафіку, точки входу-виходу, цілі в eСommerce, асоційовані конверсії
– Google Tag Manager: що це таке, як встановлюється, основні можливості
SEO-аналітика
– Зовнішнє просування
Ранжування посилань
– Історія розвитку посилання ранжирування та інфраструктури
– Види посилань, як вони впливають:
     · Dofollow- і nofollow-посилання
     · Анкорні та безанкорні посилання
     · Комерційні анкорний vs текстові
     · Наскрізні посилання
     · Посилання-зображення: анкор, альти, посилання в перших бітах коду
     · Посилання з pdf- і doc-форматів
– Хитрощі та маніпуляції:
     · Посилення посилань соцсигналами та іншими посиланнями
     · Накручування поведінкових факторів за допомогою посилань
Де і як дістати посилання
– Лінкбілдінг руками: довго, дорого, природно
– Що таке крауд
– Лідери думок: хто вони, навіщо потрібні і як з ними працювати
– Правильна покупка посилань: трохи швидше, трохи дешевше, так само природно
– Сателіти: якими бувають і як з ними працювати
– Показати ahrefs: аналіз конкурентів, що де знаходиться
Cіре і чорне SEO
– Що таке сіре і чорне SEO
– Які саме дії з сайтом можна віднести до нерекомендованих пошуковими системами
– Чому можна, якщо обережно
Репутаційний маркетинг (SERM)
– Як визначити репутацію в мережі
– Як підібрати запити
– Як побудувати карту репутації
– Як побудувати роботу та досягти результату
Санкції
– Що таке санкції, їх типи, вплив на бізнес
– Історія розвитку алгоритмів Google
– Вплив поновлення алгоритмів
– EAT and YMYL
– Аналіз YMYL сайтів
– Google – Ручні санкції
– Google – Автоматичні санкції
– Фільтри Yandex
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Перегляд лекцій та реальна практика в форматі онлайн-вебінарів, закріплюємо вивчене у домашніх завданнях

Особистий кабінет

Доступ до запису вебінару, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завданя

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистися на іспиті і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої академії

Твій новий інструментарій

Ahrefs

Screaming Frog

Google Analytics

Google Tag Manager

Google Search Console

MS Excel

Часті питання
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в твоєму особистому кабінеті у теці «Мої завдання». У кожному домашньому завданні вказані дати виконання. Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців з моменту закінчення курсів.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – протягом навчання.
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 2 з 8 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
8 790 ₴
8 790 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.