Реєструйся! Курс контекстної реклами для початківців #19

context

8 000 грн

15 травня 2023 — 17 липня 2023

10 тижнів / Понеділок та середа 18:30 - 20:30. Тривалість — 38 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Українська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
3 з 20
Купити курс зараз
Про курс

Протягом курсу ти:

  • Навчишся запускати рекламу у Google, Facebook, Instagram та YouTube. 
  • Підкориш Google Merchant, Shopping Campaigns, Smart shop, GDN, Google Analytics, ASO, Google Ads Editor.
  • Навчишся автоматизувати рекламні кампанії. 
  • Підготуєш медіаплан, який дозволить спланувати запуски на місяць і більше.

Отримаєш реальний бюджет на запуск своєї першої рекламної кампанії. 

Одна з топових навичок, яку ти розвинеш на курсі — це аналітика. Ти отримаєш інструменти, щоб аналізувати ефективність кампаній та щоразу покращувати їх.

PPC-спеціаліст — це професія майбутнього. Цікава, високооплачувана та перспективна. Записуйся на курс, щоб здобути її.

Програма курсу верифікована IAB Ukraine.

Для кого цей курс

Для новачків в контекстній рекламі

Для тих, хто вже знає targeting / seo та хоче навчитися PPC

Для власників малого та середнього бізнесу

Для тих, хто хоче змінити професію та «увійти» в IT

Для новачків в контекстній рекламі

Всього 38 годин, щоб освоїти нову професію. Стільки часу знадобиться, щоб САМОМУ навчитися працювати з кампаніями і заробляти. Справа за тобою - приходь на курс!

Для тих, хто вже знає targeting / seo та хоче навчитися PPC

Ти вже щось знаєш, можливо, пробував, але ти не бачиш картини загалом й не знаєш безлічі чинників, які впливають на конверсію. Це комплексний курс. Окрім програми Google ми вчимо Facebook та Mobile, що дає більше можливостей для просування та для випускників.

Для власників малого та середнього бізнесу

Зараз дуже актуально починати свій бізнес саме онлайн. Менше вкладень, більше аудиторія, зручність та багато інших плюсів. Якщо ви хочете самі "під ключ" займатися просуванням - вибирайте цей курс!

Для тих, хто хоче змінити професію та «увійти» в IT

Отримання сертифіката з рекомендацією від Promodo Academy - прямий квиток в digital-компанії на позицію junior ppc-фахівця. Такий сертифікат отримає тільки той, хто з повагою ставиться до свого часу, робить домашки та захищає свій проект!

Програма курсу
Основи контекстної реклами. Вступна
- Що таке контекстна реклама
- правила КР
- Створення облікового запису Google ADS
Пошукові кампанії Google Ads
Заняття №1
- Ключові слова та типи відповідності
- Мінус-слово
- Підбір ключових слів
- Структура рекламних кампаній
- Угруповання ключових слів
- Крос-мінусівка

Заняття №2
- Правила Google Ads
- Створення облікового запису та первинні налаштування
- Структура облікового запису
- Створення РК в Excel (шаблон)
- Створення РК в Google Ads Editor

Заняття №3
- Структура текстового оголошення (Search-кампанії)
- Розширення
- Загальні бібліотеки
- принцип роботи аукціону. Формування ціни за клік
- Показник якості
- Попередній РВ
Google Merchant + Shopping Campaigns + Smart shop
- Введення у Shopping
- Вимоги до сайту
- Merchant Center
- ТЗ на Фід для Merchant Center
- Створення компаній
- Оптимізація Shopping-кампаній
- Перехід з розумних кампаній Google performance max
Показники ефективності
- Аукціон
- Показники ефективності
- обчислювані показники ефективності
- Стратегії призначення ставок
GDN (Google Display Network)
- Обсяги
- Як розпізнати рекламу в GDN?
- Основні завдання медійної реклами
- Методи націлення в GDN
- Формати оголошень в GDN
– Як не «злити» бюджет на GDN
- Структура кампанії для GDN
- Оцінка ефективності GDN
YouTube кампанії
- YouTube кампанії + Gmail Sponsored Promotions
- Реклама у Gmail
- Основні завдання відеореклами
- Методи націлення для відеореклами
- Формати оголошень для відеореклами
Ремаркетинг
– Що таке ремаркетинг?
- Види ремаркетингу в Google Ads
- Технічні аспекти налаштування ремаркетингу в Google Ads
- Фід для динамічного ремаркетингу
Google Analytics
- Веб-аналітика
- Ієрархія Google Analytics (GA)
- Базові налаштування GA
- Звіти GA
- Популярні звіти GA
- Розширені можливості пошуку у стандартних звітах
- Фільтри. Регулярні вирази
- Кастомні звіти
- обчислювані показники
- Оцінка ефективності рекламних кампаній
Автоматизація рекламних кампаній
- Dynamic Search Ads (DSA)
- Smart Display
- Smart Shopping
- Автоматичні стратегії призначення ставок
- Автоматизовані правила
- Модифікатори оголошень та фіди розташування
- Скрипти Google Ads
Performance Max
- Введення в Performance Max; 
- Створення кампаній;
- Що всередині Performance Max?
- Що треба для запуску, лайфхаки;
- Оптимізація Performance Max кампаній.
Facebook
Заняття 1:
- Таргетована реклама
- Структура та ієрархія рекламної платформи. Основний функціонал
- Створення рекламних кампаній

Заняття 2:
- Робота з рекламними кампаніями
- DPA. Робота з пікселями та каталогами
- атрибуція. Аналітика
Mobile PPC
- Загальні тренди у галузі
- Медіапланування та бенчмарки
- Загальний огляд інструментів
- Системи мобільного аналітики (Чому не google Analytics) та трекери
- Google ADS UAC
- FB app campaigns + AAA
- Apple Search ADS
- Unity ADS, CPA networks
ASO
- Що таке ASO?
- Основні фактори ранжування у сторах
- Збір семантичного ядра. Підходи та інструменти. ASOdesk
- Копірайтинг мета-даних + повний опис (корисна форма для підбору
семантики та мета)
- Візуальне ASO. Скріншоти та іконка
- A/B тестування
- Особливості Google Play Console, базова аналітика
- Особливості App Store Connect, базовий аналітик
Медіапланування
- Чек-лист із запуску РРС проекту (бонус)
- Звіти РРС
- Візуалізація звітів через Google Data Studio
- Складання комерційної пропозиції
- Складання медіа-планів за принципом See-Think-Do-Care
Кар'єрна консультація
- Налаштування облікового запису в LinkedIn
- створення резюме
- Які помилки роблять кандидати
- Що врахувати при пошуку роботи, як сортувати та структурувати
- На що звертають увагу при співбесіді рекрутери
- Чому важливо готуватися до співбесід
- Як пройти адаптацію на новому робочому місці
Захист
Наприкінці курсу ти захищаєш свій проект - розповідаєш що за проект, як визначено ЦА, як настроєно рекламну кампанію, як прораховано медіаплан.... Тобто, твій фінальний проект - збірна домашніх робіт з курсу! А лектори курсу дають зворотний зв'язок, що можна покращити, щоб твій проект досягнув поставленої мети!
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Кожен блок теорії закріплюють практичні заняття та реальні кейси лекторів

Домашні завдання

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для закріплення знань

Тільки корисні знання вiд практиків!

Наші лектори - діючі співробітники Promodo, кращі з кращих! Тому розкажуть не тільки теорію, а й як її застосовувати на практиці!

Шеримо таємниці

У максимально зручному форматі за короткий час ділимося робочими «лайфхаками».

Твій новий інструментарій

Facebook ads

YouTube

Instagram

Google Merchant Center

Google Ads Editor

Google Analytics

Google Tag Manager

Facebook

Часті питання
Повернення коштів, якщо курс не сподобався
Ми націлені на результат, тому, якщо студенту курс не підійшов – ми повернемо кошти. Яка гарантія: якщо ви пройшли 2 уроки та розумієте, що це не ваше – ми повернемо вам гроші. У разі навчання від 3 та більше уроків – кошти не повертаються.
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 10%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок.
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 3 з 20 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
8 000 ₴
8 000 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.