Вчися вдома Курс контекстної реклами для початківців

PPC

8200 грн / 290$

14 грудня 2020 — 22 лютого 2021

8 тижнів / понеділок і середа з 19:00 до 21:00. Тривалість — 38 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Російська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
1 з 8
Для кого цей курс

Для новачків в контекстній рекламі

Для тих, хто вже знає базові засади

Власників малого і середнього бізнесу

Для тих, хто мріє змінити професію та «увійти» до IT

Для новачків в контекстній рекламі

Всього 38 годин, щоб опанувати нову професію! Саме стільки часу знадобиться, щоб САМОМУ навчитися працювати з кампаніями і заробляти. Справа за тобою – приходь на курс!

Для тих, хто вже знає базові засади

Ти вже щось знаєш. Можливо, пробував, але ти не бачиш картини в цілому і не знаєш безлічі чинників, які впливають на конверсію. Цей курс комплексний, окрім тонкощів Google вчимо Facebook та Mobile, що відкриває більше можливостей для просування. Це ексклюзивна програма!

Власників малого і середнього бізнесу

Зараз дуже актуально починати свій бізнес саме онлайн. Менші бюджети, більша аудиторія, зручність і багато інших плюсів. Якщо бажаєте самостійно «під ключ» займатися просуванням – обирайте цей курс! Такої програми на ринку просто не існує.

Для тих, хто мріє змінити професію та «увійти» до IT

Ти на роздоріжжі / Хочеш змінити професію / Не знаєш, з чого почати і який напрямок вибрати? Перш ніж розпочати, звернися до нашого менеджера за консультацією. Ми не просто навчаємо, ми хочемо, щоб ти розвивався в тому напрямку, де в тебе буде найбільше можливостей!

Програма курсу
Основи контекстної реклами
– Принципи роботи контекстної реклами
– Основні переваги
– Основні показники ефективності
– KPI для проектів, бізнесу
– Типи рекламних кампаній
Пошукові кампанії
– Ключові слова і типи відповідності
– Мінус-слова
– Підбір ключових слів
– Структура рекламних кампаній
– Групування ключових слів
– Крос-мінусівка
Пошукові кампанії №2
– Правила Google Ads
– Створення облікового запису та первинні налаштування
– Структура акаунту
– Створення РК в Excel (шаблон)
– Створення РК в Google Ads Editor
Пошукові кампанії №3
– Структура текстового оголошення (Search кампанії)
– Розширення
– Загальні бібліотеки
– Принцип роботи аукціону. Формування ціни за клік
– Показник якості
– Попередній перегляд РО
GDN (Google Display Network)
– Обсяги
– Як розпізнати рекламу в GDN
– Основні завдання медійної реклами
– Методи таргетингу в GDN
– Формати оголошень в GDN
– Як не «злити» бюджет на GDN
– Структура кампанії для GDN
– Оцінювання ефективності GDN
YouTube кампанії + Gmail Sponsored Promotions
– Реклама в Gmail
– Основні завдання відеореклами
– Методи таргетингу для відеореклами
– Формати оголошень для відеореклами
Google Merchant + Shopping Campaigns
– Введення у Shopping
– Вимоги до сайту
– Merchant Center
– ТЗ на фід для Merchant Center
– Створення кампаній
– Оптимізація Shopping кампаній
Google Analytics
– Веб-аналітика
– Ієрархія Google Analytics (GA)
– Базові налаштування GA
– Звіти GA
– Популярні звіти GA
Google Analytics
– Додаткові параметри в стандартних звітах
– Фільтри. Регулярні вирази
– Кастомнi звіти
– Обчислювані показники
– Оцінка ефективності рекламних кампаній
GTM (Google Tag Manager)
– Обсяги
– Як розпізнати рекламу в GTM
– Основні завдання медійної реклами
– Методи таргетингу в GTM
– Формати оголошень в GTM
– Як не «злити» бюджет на GTM
– Структура кампанії для GTM
– Оцінка ефективності GTM
Ремаркетинг
– Що таке ремаркетинг
– Види ремаркетингу в Google Ads
– Технічні аспекти налаштування ремаркетингу в Google Ads
– Фід для динамічного ремаркетингу
Автоматизація рекламних кампаній
– Dynamic Search Ads (DSA)
– Smart Display
– Smart Shopping
– Автоматичні стратегії призначення ставок
– Автоматизовані правила
– Модифікатори оголошень і фіди розташування
– Скрипти Google Ads
Mobile PPC
- Загальні тренди в галузі
- Медіапланування та бенчмарки
- Загальний огляд інструментів
- Системи мобільної аналітики (Чому це не Google Analytics?) та треккери
- Google ADS UAC
- FB app campaigns + AAA
- Apple Search ADS
- Unity ADS, CPA networks
ASO
- Що таке ASO?
- Основні чинники ранжирування в сторах
- Збір семантичного ядра. Підходи та інструменти. ASOdesk
- Копірайтинг мета-даних + повний опис; (Корисна форма для підбору семантики і мета)
- Візуальне ASO. Скріншоти й іконка
- A/B тестування
- Особливості Google Play Console, базова аналітика
- Особливості App Store Connect, базова аналітика
- Інструменти трекінгу позицій таі відстеження результативності
- Робота з відгуками та мотивованим трафіком
Заключна лекція
– Чек-лист запуску РРС-проєкту
– Звіти РРС
– Візуалізація звітів за допомогою Google Data Studio
– Формування комерційної пропозиції
– Формування медіапланів за принципом See-Think-Do-Care
Кар'єрна консультація
– Налаштування облікового запису в LinkedIn
– Створення резюме
– Які помилки роблять кандидати?
– Що врахувати під час пошуку роботи, як сортувати та структурувати
– На що звертають увагу під час співбесіді рекрутери?
– Чому важливо готуватися до співбесіди?
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Кожен блок теорії закріплюють практичні заняття та реальні кейси лекторів

Особистий кабінет

Доступ до запису відео, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завдання

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для закріплення знань

Твій новий інструментарій

Google Ads

Google Ads Editor

Google Analytics

Facebook

ASOdesk

Google Search Console

Google Tag Manager

Часті питання
Повернення коштів, якщо курс не сподобався
Ми націлені на результат, тому, якщо студенту курс не підійшов – ми повернемо кошти. Яка гарантія: якщо ви пройшли 2 уроки та розумієте, що це не ваше – ми повернемо вам гроші. У разі навчання від 3 та більше уроків – кошти не повертаються.
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 10%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок.
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 1 з 8 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
8 200 ₴
8 200 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.