Інтенсив "Хто ці люди? Якісні методи вивчення споживача"
Для того, щоб якісно закрити болі цільової аудиторії, потрібно передусім її знати! Навчися вивчати свою ЦА на нашому онлайн-інтенсиві.
Навчися досліджувати свою цільову аудиторію.
Для того, щоб якісно закрити болі цільової аудиторії, потрібно передусім її знати! Навчися вивчати свою ЦА на нашому онлайн-інтенсиві.
Навчися досліджувати свою цільову аудиторію.
Коли:
в записі
Формат:
онлайн-інтенсив
Ціна:
Розстрочка:
Дякуємо за цікавість до нашого проєкту Digital Lift Promodo. Наразі група на навчання сформована, тому заявки більше не приймаються.
Майстер-клас вже відбувся, але ти можеш придбати його в запису та дізнатися важливу інформацію у сфері від топ-спеціалістів.
На інтенсиві ти дізнаєшся:
1. Які завдання бізнесу вирішує проведення якісних досліджень аудиторії
2. Підготовка до дослідження
3. Проведення інтерв'ю:
- види інтерв'ю;
- рекомендації до проведення
4. Що робити з результатами:
- як інтерпретувати дані;
- як бізнесу використовувати результати.
Прослухав (ла)
курс (майстер клас)
Успішно пройшов (ла)
навчання
Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.
Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.
Якщо ви передумаєте, ми зможемо повернути кошти протягом 14 днів від моменту старту курсу.
Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.
*на інтенсиви знижка не поширюється.
Коли:
в записі
Формат:
онлайн-інтенсив
Коли:
в записі
Формат:
онлайн-інтенсив