Курс
Online
Платно
Digital marketing

Digital-маркетинг для онлайн-магазинів

Навчіться розбиратися в екосистемі digital-каналів, будувати маркетингові стратегії та приймати рішення на основі реальних даних.

Курс для власників онлайн-магазинів, Instagram-магазинів, що планують запустити сайт, та керівників маркетингу в eCommerce, які хочуть отримувати прогнозовані продажі.

Записатися
Збір заявок припинено
Записатися
Реєстрація
Неправильний номер
Вірний номер
Надсилаючи заявку, ви погоджуєтесь з умовами дoгoвоpу публічнoї oфepти та політикою приватності та конфіденційності
Заповність всі поля
Дякуємо за заявку!
Наш менеджер вже поспішає з дзвінком до вас.
Ви також можете самостійно завершити оплату і отримати доступ до курсу, якщо не потребуєте додаткової інформації.
Оплатити зараз
Ой! щось пішло не так.

Коли:

6 грудня — 14 лютого


Розклад:

суботи, 10:00-15:00

Формат:
онлайн-курс

Місць:

15

Ціна:

27000

24000 грн

Розстрочка:

‍Моно до 3-х платежів

Хочу на курс
Хочу на курс
Хочу на курс
Хочу запис

Ринку необхідні фахівці з e-commerce

500+
вакансій відкрито по всій Україні
1700$+
середня зарплата фахівця

Для кого підійде

Власники онлайн-магазинів
Структуруєте розуміння роботи всіх digital-каналів, щоб бачити ефективність кожної витраченої гривні бюджету та ефективно управляти командою маркетингу та підрядниками.
Instagram-магазини, що запускають сайт
Уникнете дорогих помилок, зрозумівши, як запустити оптимізований сайт, який одразу приносить трафік, продає та показує коректну аналітику.
Керівники відділу маркетингу
Зберете маркетинг у систему й зрозумієте, як будувати діджитал-стратегію. Навчитесь ставити KPI та організовувати процеси, що тримають команду й підрядників у фокусі.

Як проходить навчання

Теоретичнi знання
Дивишся лекції та отримуєш матеріали для поглиблення знань.
Практичні навички
Закріплюєш знання через домашні завдання на основі реальних кейсів і отримуєш фідбек від викладача, щоб ставати кращим
Захист проекту
Фінальна атестація — це шанс продемонструвати, чого ти навчились, і отримати сертифікат.
Твої результати — найкращий доказ прогресу!
Кар'єрна консультація
Складаєш резюме та дізнаєшся як оформити профіль LinkedIn, щоб показати твої сильні сторони та зацікавити роботодавців.
Case Study
Розбираємо PPC-кейси з реальної практики разом з експертом та показуємо, як знаходити нестандартні рішення, вирішувати складні завдання та застосовувати ці знання на практиці.

Дякуємо за цікавість до нашого проєкту Digital Lift Promodo. Наразі група на навчання сформована, тому заявки більше не приймаються.

Програма вебінару

Програма навчання

Заняття проходять в першій половині дня у Google Meet (в суботу) з 10:00 до 15:00. Проходження курсу можна поєднувати з роботою, а пропущені заняття подивитися в записі в особистому кабінеті.

Знайомство, вступна частина
  • Знайомство з лекторами;
  • Обговорення організаційних питань та формату захисту проєктної роботи.
This is some text inside of a div block.
Дослідження ринку: аналіз конкурентів в eCommerce
  • Аналіз конкурентів в eCommerce (критерії, методологія, інструменти);
  • Аналіз ціноутворення, асортименту (товарних категорій, брендів), трафіку та каналів його залучення;
  • Аналіз аудиторії сайтів, комунікації та сервісів конкурентів;
  • Обробка результатів та скоринг, SWOT-аналіз.
This is some text inside of a div block.
Дослідження ринку: вибір стратегії + Q&A
  • Дослідження ринку та аудиторії: аналіз потенціалу, попиту, поведінки споживача;
  • Вибір стратегії. Як обрати УТП, позиціювання, комунікацію, назву, канали збуту.
This is some text inside of a div block.
Диджитал-стратегія
  • Маркетингові цілі на основі бізнес-цілей;
  • Як перевести виторг, маржу та плани зі зростання у конкретні маркетингові KPI (CAC, LTV, ROMI);
  • Юніт-економіка;
  • Архітектура воронки та ролі каналів. Хто за що відповідає: залучення, конверсія, утримання та повернення;
  • Створення стратегії та бюджетування на основі планів та цільових показників CPA та CAC;
  • Планування декількох сценаріїв;
  • Q&A сесія по диджитал-стратегії.
This is some text inside of a div block.
UX eCommerce-сайту
  • Як побудувати логічну навігацію, яка одночасно зручна для користувачів і відповідає вимогам пошукових систем;
  • Визначаємо найважливіші параметри для пошуку товару, щоб скоротити шлях до покупки;
  • Як розмістити опис, фото, характеристики, відгуки, рекомендації та CTA, щоб конверсія була вищою;
  • Як показати товари так, щоб було зрозуміло, що пропонує категорія, та мотивуємо перейти далі;
  • Як досягти мінімум кроків і відволікаючих елементів, щоб процес покупки був швидким та зрозумілим;
  • Основні інструменти аналітики для eCommerce;
  • Налаштування Google Analytics 4, підключення рекламних кабінетів, налаштування серверної аналітики, налаштування розширеного eCommerce, GTM;
  • Мобільна аналітика, web-to-app;
  • Як правильно відслідковувати потрібні дії на сайті для аналізу поведінки споживачів та пошуку зон для зростання.Основні звіти для eCommerce;
  • Події, канали та воронка (від сесії до покупки), товари/категорії, пошук на сайті, швидкість / технічні помилки;
  • Звіти GA4 по Google Ads, трафіку з Facebook та Instagram;
  • Можливості BI-звітів;
  • Наскрізна аналітика, звіти LTV, ROPO, ROI, кагортний аналіз.
This is some text inside of a div block.
Налаштування аналітики для онлайн-магазину
  • Що таке диджитал-аналітика та її роль у маркетингу;
  • Навіщо бізнесу потрібна аналітика (прийняття рішень, оптимізація реклами, зростання прибутку);
  • Основні інструменти аналітики;
  • Огляд інтерфейсу GA4: основні блоки та навігація;
  • Івенти — основа аналітики: приклади івентів для eCommerce;
  • Огляд ключових eCommerce-звітів (що показують, як читати дані);
  • Що таке наскрізна аналітика і як вона допомагає бізнесу;
  • Коротко про LTV, ROPO, ROI, когортний аналіз;
  • Q&A сесія по воронці з каналами.
This is some text inside of a div block.
SEO для eCommerce
  • Як працює SEO для eCommerce — чим просування інтернет-магазину відрізняється від інших сайтів;
  • Вибір SEO-стратегії. Аналіз конкурентів, формування семантичного ядра, стратегії лікблідингу;
  • Основи оптимізації сайту;
  • Робота з ключовими словами: кластеризація, пріоритезація;
  • Правильна структура сайту, оптимізація головної, карток товарів, категорійних сторінок, сторінок фільтрів та контентних розділів;
  • Оптимізація медіаконтенту;
  • Робота з перелінковкою;
  • Робота з E-E-A-T факторами;
  • SEO-звіти;
  • Інструменти відслідковування ефективності, структура звітів у LookerStudio;
  • Блог для онлайн магазину. Вибір стратегії, контент-план, потрапляння до AI Overview;
  • Робота з AI інструментами в SEO;
  • Q&A сесія по SEO для eCommerce.
This is some text inside of a div block.
Реклама в Google
  • Типи каналів і рекламних кампаній;
  • KPI для Performance;
  • Логіка та структура рекламного акаунту;
  • Merchant Center і його можливості;
  • Відслідковування ефективності;
  • Digital Media Ads: GDN, YouTube, Digital TV;
  • Звіти РРС кампаній;
  • QA сесія по рекламі в Google.
This is some text inside of a div block.
Таргетинг
  • Таргетована реклама: загальні поняття;
  • Типи таргетингу;
  • Таргетинг у Google Ads;
  • Таргетинг у Meta Ads;
  • Таргетинг у TikTok Ads;
  • Метрики ефективності.
This is some text inside of a div block.
Робота з мобільним застосунком для eCommerce
  • Що це, навіщо та тренди;
  • Мобільна аналітика;
  • KPI;
  • Монетизація мобільних додатків.
This is some text inside of a div block.
Retention для eCommerce
  • Що таке CRM&Retention? Чим відрізняється Retention-маркетинг від класичного CRM, та який підхід краще підходить бізнесам?
  • Цілі та KPI retention-маркетингу. Як будувати стратегії повернення та утримання клієнтів;
  • Розсилки: email, push, SMS, Viber. Види розсилок, оптимальна частота розсилок та ключові тригерні сценарії.;
  • Основи створення плану розсилок та активностей;
  • Методи зростання активності клієнтів: гейміфікація, програми лояльності, тригери;
  • Персоналізація та сегментація;
  • Аналітика retention: що міряти, аби бачити реальну віддачу;
  • QA сесія по плануванню бюджетів.
This is some text inside of a div block.
Як працювати з підрядниками
  • Коли потрібні підрядники, а коли інхауз. Які задачі вигідніше віддавати на аутсорс, а які краще тримати всередині компанії;
  • Вибір партнера. На що звертати увагу при виборі агенції чи фрілансера;
  • Брифи та процес співпрації. Як правильно ставити задачу, що отримати очікуваний результат;
  • Як бути партнерами, щоб і не мікроменеджирити, але й не втрачати контроль;
  • Ризики та типові помилки;
  • Q&A сесія з запрошеним гостем;
  • Q&A Стратегія розсилок.
This is some text inside of a div block.
Фінальна лекція
This is some text inside of a div block.
Захист робіт
This is some text inside of a div block.
Показати всі теми

Наші спікери

Наші викладачі

Валерія Лавська
CMO Promodo

Більше 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала креативним івент-простором Promodo hub. Автор та ведуча подкасту з маркетинг-директорами «Додана цінність».

Подивитися на стиль викладання
Сергій Дорошенко
Retention Team Lead, MAUDAU

Понад два роки очолює Retention-напрям у MAUDAU, відповідає за стратегії утримання клієнтів і зростання LTV.Раніше розвивав retention-маркетинг та програми лояльності у EVA і AUCHAN Ukraine, фокусуючись на роботі з базою користувачів, персоналізації та CRM-маркетингу.

Подивитися на стиль викладання
Вʼячеслав Зінкевич
Head of Digital Marketing & Sales, INTERTOP Ukraine

Понад 9 років у маркетингу.
Працював у Prom.ua, Ельдорадо, 1+1 та ASBIS. Очолював діджитал-маркетинг в INTERTOP та Pandora.

Нині відповідає за онлайн-продажі, автоматизацію performance-напряму та розвиток омніканального досвіду клієнтів INTERTOP Ukraine.

Подивитися на стиль викладання
Тетяна Корнієнко
CMO АЛЛО

Екс-CМО зоомагазинів MasterZoо та екс-керівниці відділу маркетингових комунікацій мережі магазинів Comfy.

Подивитися на стиль викладання
Антон Чеботаренко
UX\UI Designer Promodo

Досвід роботи: понад 7 років в UX/UI дизайні
Проєкти: Більше 200 проєктів, серед яких робота з брендами: ЦУМ, Broadgate, Carisma, 7DreamsSport, Autosklad, Аврора.

Подивитися на стиль викладання
Катерина Гусаченко
Strategy Promodo

Більше 9 років досвіду у маркетингу. Займається дослідженням ринку, аудиторії, розробкою позиціонування для брендів та підбором каналів для їх просування.Експертиза у нішах: Агроринку, FinTech, продукти автоматизації, дитячі товари та ін.

Подивитися на стиль викладання
Дмитро Крючков
Head of Mobile, Promodo

Досвід роботи: понад 8 років

Працював з проєктами: Monobank, Leobank, Intertop.ua та багато інших.

Подивитися на стиль викладання
Ксенія Халимоник
Media specialist

Досвід: понад 6 років в Digital Media.

Проєкти:  Lenovo, Уманьпиво, Кернел, ЦУМ, Nestle, Ferrero, МХП, Winner.ua та багато інших.

Подивитися на стиль викладання
Анна Тарасова
Team Lead PPC

PPC Team Lead із понад 10-річним досвідом у digital-маркетингу. Керує командами та розробляє стратегії для B2B і B2C-бізнесів. Серед проєктів — CoralTravel.de, Aromateque.com.ua, GoodWine.ua, Decathlon.ua, LeroyMerlin.ua, Uniqa.ua, Shiny-diski.com.ua, Rollsauto.com та інші.

Подивитися на стиль викладання

Сертифiкат як знак якостi

По закінченню навчання, ви можете отримати один з двох типів сертифікатів:
  • Прослухав (ла)
    курс (майстер клас)

  • Успішно пройшов (ла)
    навчання

Відгуки студентів про навчання в Promodo Academy

Ольга Музика

Promodo Academy - це чудова можливість спробувати себе в конкретному напрямі маркетингу та зрозуміти, наскільки він тобі підходить.

Я проходила курс із Media Marketing і залишилася дуже задоволеною.

Інформація була подана чітко, зрозуміло та по суті.

Лектори прості у спілкуванні, цікаво доносили інформацію та ділилися власним досвідом.

Атмосфера на курсі була мотивуючою, тому навчання проходило легко й захопливо.Загалом отримала те, що очікувала та навіть більше 💕

Ольга Литвиненко

Курс Digital Lift Media від Promodo Academy став для мене цінним досвідом у сфері медіа-маркетингу.

Матеріал подавався структуровано та зрозуміло, з практичними прикладами.

Особливо сподобалася взаємодія з лекторами та командою завжди отримувала фідбек і підтримку.

Дякую за якісний контент і професійний підхід! Ольга

Марія Мельничук

Весь курс був дуже насичений. Найбільше сподобалось надання дійсно якісного фідбеку від лекторів.

Домашні завдання та проєкт було справді цікаво виконувати.

А можливість отримання оферу додатково мотивувала ще більше навчатись.

Марія

Анна Криса

Promodo Academy перевищила мої очікування: навчання було насичене, з великою кількістю практичних завдань і конкретних кейсів.  

Дуже привітні лектори, які завжди готові відповісти на твої питання, та дати  інформативний фідбек, я дуже ціную те, що ви мені дали за такий короткий час і буду памʼятати вас весь свій карʼєрний шлях 🫶🫰

Аня)

Альона Волкова

Digital Lift Retention Marketing - дуже насичений курс. За доволі короткий термін дає можливість опанувати не лише теоретично, а й на практиці все, що потрібно початківцю в сфері Email та Retention.

Зручна навчальна платформа, висока залученість викладачів, фідбек, в якому будуть відмічені і позитивні моменти, і ті, над якими ще треба попрацювати, домашні завдання "з зірочкою", але які дійсно прокачують скіли.

А ще він запамʼятається мені гумором від лекторів, взаємодопомогою колег-студентів, безсонними ночами, хвилюванням і сльозами радості в фіналі :))

Окрема подяка кураторці курсу - Лєрі Павліченко, яка стала янглолом-охоронцем нашої групи. Завжди привітна, готова прийти на допомогу в вирішенні будь-яких питань, підтримати і порадити.

За якісними знаннями - тільки у Promodo Academy ❤️

Вікторія Андрієвська

Дякую Promodo Academy за якісне навчання на курсі Middle PPC.

Кожна лекція мала не аби яку цінність та була насичена новою інформацією, яку успішно можу застосовувати на практиці.

Домашні завдання були цікаві та допомогли краще розібрати у своєму теперішньому проєкті.

Із особистих результатів: вже під час навчання вийшло підняти середній чек з РРС на 58%.

Вдячна академії та точно повернуся ще для підвищення знань!

Наталія Киричук

На курсі Digital Lift Retention Marketing від Promodo Academy — дуже багато практики, живі кейси, фідбеки від викладачів — чіткі й по суті. Було складно, але цікаво, постійно тримало в тонусі.

Дуже допомогло структурувати знання й одразу застосовувати все на реальних задачах. Рекомендую, якщо хочете не просто послухати теорію, а реально прокачатися в retention-маркетингу.

Маргарита Каліновська

Курс Digital Lift: Retention Marketing дав мені сильну практичну базу. Завдання були максимально наближені до реальних задач Retention -маркетолога, жодної теорії заради теорії, лише практичні кейси й актуальні інструменти.

Дуже сподобалась залученість лекторів, які не просто читали тему, а й давали розгорнутий фідбек та допомагали глибше зрозуміти матеріал. Тепер маю чітке розуміння, як працювати з утриманням клієнтів на практиці.

Катя Горська

Digital Lift Media Marketing - Дуже інтенсивний курс! Сподобалось, що було багато практики, зокрема, доступ до реального рекламного кабінету, де можна було збирати аудиторії та формувати рекламні кампанії. Лектори зрозуміло пояснювали матеріал, якщо потрібно, відповідали на всі запитання. Курс ідеально підходить, якщо хочеш розібратися, чи подобається тобі даний напрям, або хочеш отримати базові навички для джуна. Треба приділяти достатньо часу на домашки, але це точно того варте! Багато нового і цікавого. І команда Promodo просто котики)

Артем Губерник

Головною перевагою для мене була максимальна інформативність за короткий проміжок часу. Команда привітна, а що найголовніше - з досвідом. Реєструючись на курс, не сумнівався, що це буде якісно. Дякую кожному за виконану роботу, знання та заряд енергії!

Курс Digital Lift Media Marketing

Оксана Чубара

В Promodo Academy проходила курс "SEO для початківців" та згодом продовжила навчання на індивідуальному плані (програма підвищення кваліфікації). Початковий курс став для мене міцною основою в даній сфері тому, що охоплює та розкриває основні теми (плюс багато практичних завдань). Для більшого розуміння деяких аспектів у сфері SEO я пройшла ще індивідуальний курс навчання, який розробили для мене з урахуванням моїх побажань. Результатами від курсу задоволена, оскільки з допомогою SEO-спеціаліста Promodo зуміла розібратися в складних темах.

Щиро вдячна наставнику за план навчання, зворотний зв'язок по завданнях та відповіді на усі запитання!

Promodo Academy❤️

Марина Водолазька

Проходила навчання по email-маркетинг. За 2 місяці отримала дуже багато знань у цій сфері та розібралась взагалі як це працює, оскільки навчання проходила з нуля. Велика дяка лекторам за продуктивні лекції та доступність їх розуміння, дуже багато практики та, звісно, лайфхаки зі свого досвіду! За результатами навчання отримала сертифікат, що є не мало важливим для майбутнього працевлаштування.

Ірина Карпенко

Якщо ви мрієте стати email-маркетологом, то курс «Digital Lift Retention Marketing» від Promodo Academy саме те, що вам потрібно!

За два місяці курсу я отримала багато цікавих та корисних знань, мотивацію вчитися та розвитися у цьому напрямку.

Окрема подяка лекторам за вміння чітко та зрозуміло донести інформацію, приємну комунікацію та бажання навчити та поділитися досвідом!

Якщо ви зацікавлені у сферах retention та email, то ці курси стануть чітким дороговказом із напрямком до втілення вашої мети в життя!

Дякую!

Христина Гриб

Курс "Просування мобільних додатків" повністю покриває напрямки просування в органіці та з допомогою ua трафіку. А також показує кореляцію та вплив одного на інший. Для паблішера мобільних додатків все важче стає залишатися в топі у своїй ніші, тому ми постійно стежимо за новими інструментами, ресурсами, кейсами аби забезпечити своїм юзерам найякісніший продукт. Лектори курсу не тільки дають базу для початківця, а й також правильно ставлять акценти на найдієвіших інструментах для досвідчених спеціалістів. Найякіснішим для мене було те, що відбувалася жива дискусія з лекторами, адже саме у прямих запитаннях та розборі кейсів я розібралася з великою кількістю інформації та визначилася з пріоритетами у просуванні як MVP так і продукту з мільйонними користувачами.

Андрій Прищепа

Якщо брати цей курс саме для початківця, який починає свій шлях у digital marketing, то це топовий курс для старту. Курс зможе допомогти у побудові базисів, як створювати рекламні кабінети, на яку аудиторію таргетуватись і як правильно все налаштовувати.

Дуже круті спікери-практики з Promodo! Курс не тільки теоретичний, а і практичний, з запуском креативів.

Аліна Гаврілова

Працюю ppc спеціалістом та здебільшого спеціалізуюсь у Google рекламі. Вирішила розібратись ще у таргетингу. Курс сподобався, дуже змістовний, з першої лекції ніякої «води», тільки необхідна інформація для роботи. Найголовніше те, що курс побудовано на отримання не тільки теоретичних знань, а і практичних. Кожному студентові дають реальний проект для налаштування рекламних кампаній та бюджет для запуску. Наприкінці курсу можно презентувати свій проект з результатами та отримати професійний фідбек. Всім, хто хоче структуровано і зрозуміло засвоїти основні принципи роботи з таргетом, раджу цей курс!

Євгенія Повар

Цікавий курс навіть для тих, хто вже має досвід з налаштування таргету (як я), тому що самостійно все опанувати нереально. Свої знання та навички я покращила однозначно. Мені було цікаво і пізнавально, щось знала і вміла, щось дізналась нове) Тому час і гроші витрачені точно недарма)

Наталія Кірік

«Digital marketing для керівників та власників бізнесу» від Promodo Academy - highly recommended. Чим цей курс якісно відрізняється від інших подібних, про маркетинг для підприємців саме для копірайтерів, — то це домашніми завданнями. Вони є, їх ретельно перевіряють, вони дають уявлення і про аналітику, і про SMM, і про PPC. Але вони не надскладні для виконавців. Філолог-автор не злякається їх і зрозуміє, що таке аналітика, SEO, SMM тощо.

Наталія Некрасова

Обставини склались так, що зміна сфери діяльності потребувала опанування новими знаннями та вмінніями, тому почала пошук навчання у сфері digital marketng. Вивчила пропозиції, що запропонував гугл, відмітила для себе курс за цим напрямком у Promodo, сподобалась структура курсу. Вирішальною стала рекомендація подруги, яка вже проходила навчання за іншим напрямком та була дуже задаволена результатом) Тож, що стосується навчання, щиро дякую всім викладачам, які, безумовно, є професіоналами - практиками, за щедре, цікаве та структурне викладання. Все дуже наглядно, на зрозумілій, навіть для новачка, мові, з актуальними, сучасними прикладами. Сподобалось те, що всі лекції викладались онлайн, в режимі сучасного часу, тобто абсолютно весь матеріал відповідає реаліям сучасного ринку, саме тим умовам, в яких ми знаходимось зараз, а не колись там записані уроки.

Вʼячеслав Дурихін

Пройшов курс Digital marketing для керівників та власників бізнесу #2 в академії Promodo. Курс дуже крутий. У мене свій бізнес e-commerce та offline, багато я робив власноруч. Не дивлячись на те, що я власник бізнесу, я пройшов курс SEO, SEO за тридцять днів і SEO Pro, я пройшов курс SMM і націлення, курс контекстної реклами та Digital marketing для керівників та власників бізнесу. Це все у кількох академіях. Останній курс мені дуже сподобався, мій бізнес та Digital злилися в одне ціле. Ось прямо всі лекції були супер, викладачі практики з великим досвідом. Отримав дуже корисну інформацію про нові для мене напрямки Digital. Особливо хотілося б відзначити Андрія Кругового, Віталія Александрова та Аліни Величко за те, що «купив» ті речі, які вважав, що мені не потрібні. А загалом, дуже корисний курс, як бізнес та Digital звести в одне ціле.

Настя

Я впевнено можу сказати, що навчалася у найкращих. До навчання в Promodo Academy у мене не було досвіду - я мала мінімальне розуміння, що таке контекстна реклама. Було багато запитань, з якими мені довелося зіткнутися, і мені дуже допомогли. Завдяки курсу в мене сформувалася чітка стратегія роботи в рамках digital-маркетингу - раніше це були лише розрізнені знання. Навчання на інтернет-маркетолога та вибір SEO як спеціалізації дали мені впевненість у собі як спеціалістові. Я нарешті зрозуміла, як можна грамотно вибудовувати свою роботу.

Часті питання про курс Digital-маркетинг для онлайн-магазинів

Чи можу я поєднувати навчання та роботу?

Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.

This is some text inside of a div block.
Скільки часу потрібно виділяти для навчання?

Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.

This is some text inside of a div block.
А що як мені не сподобається?

Якщо ви передумаєте, ми зможемо повернути кошти протягом 14 днів від моменту старту курсу.

This is some text inside of a div block.
Як довго я матиму доступ до матеріалів курсу?

Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.

This is some text inside of a div block.
Які у вас є акції?

Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.

*на інтенсиви знижка не поширюється.

This is some text inside of a div block.
Залишити заявку

Коли:

6 грудня — 14 лютого


Розклад:

суботи, 10:00-15:00

Формат:
онлайн-курс

Місць:

15

Вартість:
27000

24000 грн

Оплата частинами:

‍Моно до 3-х платежів

Неправильний номер
Вірний номер
Надсилаючи заявку, ви погоджуєтесь з умовами дoгoвоpу публічнoї oфepти та політикою приватності та конфіденційності
Заповність всі поля
Дякуємо за заявку!
Наш менеджер вже поспішає з дзвінком до вас.
Ви також можете самостійно завершити оплату і отримати доступ до курсу, якщо не потребуєте додаткової інформації.
Оплатити зараз
Ой! щось пішло не так.

Коли:

6 грудня — 14 лютого


Розклад:

суботи, 10:00-15:00

Формат:
онлайн-курс

Місць:

15

Ціна:
27000

24000 грн

Розстрочка:

‍Моно до 3-х платежів

Хочу на курс
Хочу на курс