Реєструйся! Digital marketing для керівників та власників бізнесу #3

DM

13 200 грн

21 березня 2023 — 29 травня 2023

11 тижнів / Понеділок / середа з 19:00 до 21:00. Тривалість — 50 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Українська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
3 з 15
Купити курс зараз
Про курс

Протягом курсу ти:


-Навчишся вибудовувати digital-стратегію просування бізнесу в інтернеті.

-Зрозумієш, які KPI встановлюються для кожного інструменту просування.

-Зможеш аналізувати дані та робити правильні висновки. 

-Ознайомишся із SEO, контекстною рекламою, просуванням у соцмережах, медійною рекламою, retention-маркетингом, особливостями UX\UI, mobile. Це допоможе залучити клієнтів, збільшити органічний трафік, розробити імідж компанії, дослідити та проаналізувати ринок та конкурентів.

-Складеш та захистиш план із розвитку власного проєкту. 


Крім того, на курсі будуть технічні консультації від лекторів. Після них ти самостійно навчишся налаштовувати контекстну рекламу, збирати цікавий mail для клієнтів та багато іншого.

Після навчання ти мислитимеш як професійний маркетолог, стратег, аналітик, контекстолог та таргетолог в одній особі.

Інтернет-маркетинг — це динамічна професія, в якій поєднані креатив та стратегічне мислення. Якщо робота твоєї мрії виглядає саме так — записуйся на курс та здобувай нові знання!


Для кого цей курс

Маркетологів

Власників бізнесу

Сейлзів

Стартаперів - початківців

Маркетологів

Зможете вивчити нові digital-інструменти просування, «потоваришувати» з контекстом, таргетингом, SEO та ще купою digital-інструментів, а також, зможете підвищити свої скіли та рівень доходу.

Власників бізнесу

Зможете розібратися в основних процесах інтернет-маркетингу, навчитеся рахувати ефективність реклами, ставити правильні KPI та аналізувати результати.

Сейлзів

Якщо на вашу мотивацію впливають витрати на маркетинг – ласкаво просимо на курс! Курс допоможе вам розмовляти з інтернет-маркетологами однією мовою та ставити правильні питання.

Стартаперів - початківців

Зможете навчитися розбиратися в основних digital-інструментах, залучати цільовий трафік на сайт.

Програма курсу
1. Огляд ринку digital-маркетингу
Digital-ринок України та актуальні тренди
Медіаспоживання
Online платформи
Online маркетинг
Канали взаємодії з аудиторією
2. Аналіз ринку та конкурентів
Ринок. Ніші та медіани
Як визначити конкурентів
Які інструменти використати
Аналіз конкурентів
ЦА та портрет користувача
Зони зростання
3. Канали залучення
Основні маркетингові моделі залучення клієнтів
Як правильно визначити digital-інструменти для кожного етапу воронки маркетингової моделі
Performance та Media. Відмінності та ключові цілі кожного каналу залучення
Структура та опис інструментів: SEO, PPC, RETENTION, SMM, Контент-маркетинг, CPA маркетинг
Омніканальність VS Мультиканальність. Відмінність
Аналіз шляху користувача
4. SEO
Блок 1:
Робота з підрядником: як його обрати, хто за що відповідає
Як не бути обдуреним підрядником
Що вимагати у звітах

Блок 2 (Тех.частина):
Блоки на сторінці пошуку (реклама, нульова видача, блок карт)
Індексація: як Google дізнається про ваш сайт
Структура сайту, типи сторінок
Регіональність та умови
Мовний закон у Укарїні
Апдейт Googlе-алгоритму
Інструменти Search Console, Analytics, Serpstat
5. Контекстна реклама
Основи контекстної реклами
Інструменти, згідно воронки STDC
Рекламний кабінет Google Ads
Пошукові кампанії
Shopping, Performance Max
6. Медійна реклама
Особливості застосування медійної реклами
Цілі та завдання, які можна вирішити за допомогою цифрової медійної реклами
Формати медійної реклами
Методи та можливості націлення для медійної реклами
Дослідження Brand lift та Search lift
KPI та оцінка ефективності медійної реклами (CM та DV360)
7. Таргетована реклама в соц.мережах
Таргетована реклама Facebook Ads
Таргетована реклама Linkedin Ads
Таргетована реклама TikTok Ads
Аналіз ефективності та оптимізація рекламних кампаній
Основні показники ефективності
KPI для проектів та бізнесу
Звіти та медіапланування
8. SMM
Блок 1:
SMM: навіщо він взагалі?
То хто ж робить цей ваш SMM?
Які соцмережі на часі? 
Які соціальні мережі потрібні для брендів і чому?
Який контент ок, а який не ок?
Базові принципи роботи з акаунтом
Як SMM сінхронізується зі стратегією
Як створити Tone Of Voice та писати цікаво
Який візуал крутий і чому
KPI та аналіз

Блок 2 (Influencer marketing):
З чого складається робота influencer маркетолога
Як проаналізувати акаунт блогера
Розбір механік та аналіз блогерів
Бриф: чому він важливий і як з ним працювати
Як працювати з підрядниками
9. Retention маркетинг
Що таке Retention. Цілі та завдання каналу
Формати та механіки збору даних
Які формати підписок бувають
Де розмістити форму
Поля форми, їхня валідація
Які лід-магніти використати
Online VS Offline
Типи та канали комунікації
Проморозсилання
Автоматизація (тригери)
Мультиканальність (email, sms, mobPush, In-App, AppInbox та їх комбінації)
Метрики та аналітика
Оцінка кампаній (що дають OpenRate та ClickRate)
KPI Retention
Дашборди: як зрозуміти, працює чи ні
AMP та інтерактив у розсилках. Приклади. Особливості використання
Chatbot: ціль, можливості та месенджери
10. Сайт, UX\UI
Стратегічні завдання сайту
Термінологія у дизайні сайтів
Етапи створення сайту: від ідеї до реалізації
Життєвий цикл сайту: від розвитку до повного редизайну
Як підібрати дизайнера: бюджетного та професіонала
Як керувати дизайнером: бюджетним та професіоналом
Критерії оцінки роботи дизайнера: бюджетного та професіонала
Запуск та оцінка ефективності проекту
11. Mobile
ЩО це таке, тренди
ASO
APP контекст
Мобільна аналітика
KPI
Монетизація мобільних додатків
12. Аналітика
Блок 1:
Що таке digital аналітика. Навіщо вона потрібна
Цінність цифрової аналітики для бізнесу
Що включає налаштування цифрової аналітики
Інформація про види трафіку, показники
Базові звіти та для чого вони потрібні

Блок 2:
Наскрізна аналітика, що це і для чого вона потрібна
Як зрозуміти, що наскрізна аналітика потрібна вашому бізнесу
Як користуватися отриманими звітами
Сервіси для наскрізної аналітики
13. Розвиток та планування Digital-стратегії
Як виглядає ієрархія цілей у eСommerce
4 кроки: від аналізу до плану
Як скласти детальний помісячний план та як відслідковувати результат
Що ще впливає на продаж. Думати out-of-the-box
14. Звітність по каналам
Як створити звіт та яка інформація необхідна
Які метрики мають бути у звіті
Візуалізація
Захист результатів та висновки
15. Агентство Vs Інхаус
Структура агентства та інхаус
Особливості агентської роботи та інхаус
Сильні і слабкі сторони
KPI та медіаплани
Захист проектів
У процесі навчання ви можете виконувати практику як на своєму проекті, так і на запропонованому нами. За результатами навчання ви захищаєте свій проект - презентуєте digital-стратегію. Отримуєте зворотний зв'язок від викладачів та рекомендації щодо покращення.
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Тільки корисні знання вiд практиків!

Наші лектори - діючі співробітники Promodo, кращі з кращих! Тому розкажуть не тільки теорію, а й як її застосовувати на практиці!

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистись у кінці курсу і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої Академії

Шеримо таємниці

У максимально зручному форматі за короткий час ділимося робочими «лайфхаками».

Твій новий інструментарій

Google Search Console

Google Merchant Center

Google Analytics

Google Ads

Firebase

Esputnik

CM360

AppsFlyer

Часті питання
Повернення коштів, якщо курс не сподобався
Ми націлені на результат, тому, якщо студенту курс не підійшов – ми повернемо кошти. Яка гарантія: якщо ви пройшли 2 уроки та розумієте, що це не ваше – ми повернемо вам гроші. У разі навчання від 3 та більше уроків – кошти не повертаються.
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 10%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок.
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 3 з 15 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
13 200 ₴
13 200 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.