Digital marketing
Курс
Відеозапис
Всі
Всі
Всі

Digital marketing для бізнесу

За 3 місяці ви з нуля навчитеся вибудовувати digital-стратегію просування бізнесу в інтернеті, зрозумієте, які KPI встановлюються для кожного інструменту просування, навчитеся аналізувати дані та робити правильні висновки. Крім того, на курсі на вас чекають технічні консультації від лекторів, на яких ви зможете самостійно навчитися налаштовувати контекстну рекламу, збирати чіпляючий mail для своїх клієнтів та ще багато корисного.

Записатися

Коли:
будь-коли

Формат:
запис

Розстрочка:
Хочу на курс
Хочу на курс

Ринку праці необхідні фахівці з Digital маркетингу

1 000+
вакансій відкрито по всій Україні
22 500 грн
середня зарплата фахівця

Для кого підійде

Власникам бізнесу
Якщо ви хочете зрозуміти, як підняти свій сайт у пошуку, відокремити його від конкурентів та отримати більше якісного трафіку
Маркетологам
Зможете вивчити нові digital-інструменти просування, «потоваришувати» з контекстом, таргетингом, SEO та ще купою digital-інструментів, а також зможете підвищити свої скіли та рівень доходу.
Сейлзам
Якщо на вашу мотивацію впливають витрати на маркетинг – ласкаво просимо на курс! Курс допоможе вам розмовляти з інтернет-маркетологами однією мовою та ставити правильні питання.
Стартаперам-початківцям
Зможете навчитися розбиратися в основних digital-інструментах, залучати цільовий трафік на сайт.
Офлайн-маркетологам
Зможете вивчити нові digital-інструменти просування, «потоваришувати» з контекстом, таргетингом, SEO та ще купою digital-інструментів, а також, зможете підвищити свої скіли та рівень доходу.

Як проходить навчання

Теоретичнi знання
Дивишся лекції, ставиш запитання лектору та отримуєш матеріали для поглиблення знань.
Практичні навички
Закріплюєш знання через домашні завдання на основі реальних кейсів і отримуєш фідбек від викладача, щоб ставати кращим
Захист проекту
Фінальна атестація — це шанс продемонструвати, чого ти навчились, і отримати сертифікат.
Твої результати — найкращий доказ прогресу!
Кар'єрна консультація
Допомагаємо скласти резюме та оформити профіль LinkedIn, щоб показати твої сильні сторони та зацікавити роботодавців

Програма навчання

До курсу в форматі "запис" входить: необмежений доступ до всіх навчальних матеріалів, записів та презентацій. Також для самоперевірки рекомендуємо виконувати практичні завдання у кабінеті. Проте, до цього формату курсу, не входить: фідбек від лекторів та перевірка домашніх завдань. Цей формат буде цікавий для тих, хто вже має базові знання, але хоче оновити їх та самостійно, у зручний для себе час, переглядати матеріали. Проте, якщо тобі необхідна підтримка лектора, то рекомендуємо звернути увагу на курси у форматі "онлайн".

1. Огляд ринку digital-маркетингу

- Digital-ринок України та актуальні тренди

- Медіаспоживання

- Online платформи

- Online маркетинг

- Канали взаємодії з аудиторією

This is some text inside of a div block.
2. Аналіз ринку та конкурентів

- Ринок. Ніші та медіани

- Як визначити конкурентів

- Які інструменти використати

- Аналіз конкурентів

- ЦА та портрет користувача

- Зони зростання

This is some text inside of a div block.
3. Канали залучення

- Основні маркетингові моделі залучення клієнтів

- Як правильно визначити digital-інструменти для кожного етапу воронки маркетингової моделі

- Performance та Media. Відмінності та ключові цілі кожного каналу залучення

- Структура та опис інструментів: SEO, PPC, RETENTION, SMM, Контент-маркетинг, CPA маркетинг

- Омніканальність VS Мультиканальність. Відмінність

- Аналіз шляху користувача

This is some text inside of a div block.
4. SEO

Блок 1:

- Робота з підрядником: як його обрати, хто за що відповідає

- Як не бути обдуреним підрядником

- Що вимагати у звітах

Блок 2 (Тех.частина):

- Блоки на сторінці пошуку (реклама, нульова видача, блок карт)

- Індексація: як Google дізнається про ваш сайт

- Структура сайту, типи сторінок

- Регіональність та умови

- Мовний закон у Україні

- Апдейт Googlе-алгоритму

- Інструменти Search Console, Analytics, Serpstat

This is some text inside of a div block.
5. Контекстна реклама

- Основи контекстної реклами

- Інструменти, згідно воронки STDC

- Рекламний кабінет Google Ads

- Пошукові кампанії

- Shopping, Performance Max

This is some text inside of a div block.
6. Медійна реклама

- Особливості застосування медійної реклами

- Цілі та завдання, які можна вирішити за допомогою цифрової медійної реклами

- Формати медійної реклами

- Методи та можливості націлення для медійної реклами

- Дослідження Brand lift та Search lift

- KPI та оцінка ефективності медійної реклами (CM та DV360)

This is some text inside of a div block.
7. Таргетована реклама в соцмережах

- Таргетована реклама Facebook Ads

- Таргетована реклама Linkedin Ads

- Таргетована реклама TikTok Ads

- Аналіз ефективності та оптимізація рекламних кампаній

- Основні показники ефективності

- KPI для проектів та бізнесу

- Звіти та медіапланування

This is some text inside of a div block.
8. SMM

Блок 1:

- SMM: навіщо він взагалі?

- То хто ж робить цей ваш SMM?

- Які соцмережі на часі? Які соціальні мережі потрібні для брендів і чому?

- Який контент ок, а який не ок?

- Базові принципи роботи з акаунтом

- Як SMM сінхронізується зі стратегією?

- Як створити Tone Of Voice та писати цікаво?

- Який візуал крутий і чому?

- KPI та аналіз

Блок 2 (Influencer marketing):

- З чого складається робота influencer маркетолога?

- Як проаналізувати акаунт блогера?

- Розбір механік та аналіз блогерів

- Бриф: чому він важливий і як з ним працювати?

- Як працювати з підрядниками?

This is some text inside of a div block.
9. Retention маркетинг

Блок 1:

- Що таке Retention marketing?

- Типи розсилок

- Контент та структура повідомлень

- Метрики та аналітика

Блок 2:

- Омніканальність

- Сервіси

- Формати збору даних

- Верифікація домену та email-ів

- Consent Preferences

This is some text inside of a div block.
10. Сайт, UX\UI

- Стратегічні завдання сайту

- Термінологія у дизайні сайтів

- Етапи створення сайту: від ідеї до реалізації

- Життєвий цикл сайту: від розвитку до повного редизайну

- Як підібрати дизайнера: бюджетного та професіонала

- Як керувати дизайнером: бюджетним та професіоналом

- Критерії оцінки роботи дизайнера: бюджетного та професіонала

- Запуск та оцінка ефективності проекту

This is some text inside of a div block.
11. Mobile

- Що це таке? Тренди

- ASO

- APP контекст

- Мобільна аналітика

- KPI

- Монетизація мобільних додатків

This is some text inside of a div block.
12. Аналітика

Блок 1:

- Що таке digital аналітика? Навіщо вона потрібна?

- Цінність цифрової аналітики для бізнесу

- Що включає налаштування цифрової аналітики?

- Інформація про види трафіку, показники

- Базові звіти та для чого вони потрібні

Блок 2:

- Наскрізна аналітика, що це і для чого вона потрібна?

- Як зрозуміти, що наскрізна аналітика потрібна вашому бізнесу?

- Як користуватися отриманими звітами?

- Сервіси для наскрізної аналітики

This is some text inside of a div block.
13. Розвиток та планування Digital-стратегії

- Як виглядає ієрархія цілей у eСommerce?

- 4 кроки: від аналізу до плану

- Як скласти детальний помісячний план та як відслідковувати результат?

- Що ще впливає на продаж? Думати out-of-the-box

This is some text inside of a div block.
14. Звітність по каналам

- Як створити звіт та яка інформація необхідна?

- Які метрики мають бути у звіті?

- Візуалізація

- Захист результатів та висновки

This is some text inside of a div block.
15. Агентство Vs Інхаус

- Структура агентства та інхаус

- Особливості агентської роботи та інхаус

- Сильні і слабкі сторони

- KPI та медіаплани

This is some text inside of a div block.
16. Захист проектів

У процесі навчання ви можете виконувати практику як на своєму проекті, так і на запропонованому нами. За результатами навчання ви захищаєте свій проект - презентуєте digital-стратегію. Отримуєте зворотний зв'язок від викладачів та рекомендації щодо покращення.

This is some text inside of a div block.
Показати всі теми

Отримати програму курсу на e-mail

Дякую! Ваше звернення отримано!
Ой! щось пішло не так.

Наші викладачі

Анна Базиленко
Team Lead Customer Success Department Promodo

Більше 9 років досвіду. Працювала з такими брендами: Eldorado, Moyo, bi.ua, Luxoptica, Pokupon, Sportbank, LCWaikiki, Decathlon, Bomond та інші.

Подивитися на стиль викладання
Олександр Уткін
Team Lead SEO Promodo

У цій сфері понад 5 років, має досвід роботи з такими брендами: Allo, Maudau, ARS.ua, Tabletki.ua, Stylus, rabota.ua, ibis

Подивитися на стиль викладання
Павло Капелюшний
Head of Customer Succes Department Promodo

Працюю в інтернет-маркетингу з 2015 року. Великий досвід роботи з нішами електроніки, побутової техніки, автотоварів. Керую командою розвитку поточних клієнтів компанії «Promodo».

Подивитися на стиль викладання
Віталій Алєксандров
Head of media Promodo

Досвід роботи: понад 5 років

Проєкти: Цитрус, MasterZoo, Stylus, Eldorado, Comfy, Укрзолото

Подивитися на стиль викладання
Аліна Велічко
Influence Marketing Manager Promodo

Працювала з: Rozetka, IQOS, PepsiCo.

Подивитися на стиль викладання
Антон Чеботаренко
UX\UI Designer Promodo

Досвід роботи: понад 7 poків в UX/UI дизaйні

Проєкти: Більшe 200 пpoєктів, cepeд якиx poбoтa з бpeндaми: ЦУM, Broadgate, Carisma, 7DreamsSport, Autosklad, Aвpopa

Подивитися на стиль викладання
Юлія Яценко
Head of Strategy Promodo

У минулому Senior PM по роботі з VIP-клієнтами. Бере участь у розробці digital-стратегій для: Фокстроту, Vodafone, Infoshina та інших TOP e-Commerce проєктів.

Подивитися на стиль викладання
Анна Іванова
Customer success manager Promodo

Понад 5 років працює в інтернет-маркетингу, останні 2 роки - у відділі Customer Success Department.

Проєкти: MAUDAU, Silpo, Notino.ua, LC Waikiki, Concert.ua, Aurum, O.Taje, Автозвук, Estro

Подивитися на стиль викладання
Олександр Колб
CEO Promodo

Автор та ведучий ютуб-каналу про IT-підприємництво «Велика риба», співзасновник Харківського IT-cluster.

Подивитися на стиль викладання
Олександр Зубарев
Copywriter

Досвід роботи: копірайтер вже 11 років, у сфері SMM 6 років

Проєкти: Rozetka, Monobank, OLX, Stylus, Infoshina, ExtremStyle та багато інших

Подивитися на стиль викладання
Валерія Лавська
CMO Promodo

Більше 5 років працює CMO в Promodo, 7 років досвіду в маркетингу. У Promodo працює у внутрішній команді маркетингу. Серед інших проектів — Ukrainian Fashion Education Group, Promodo Hub.

Подивитися на стиль викладання
Катерина Іващенко
Influencer Marketing Manager

Досвід роботи: понад 4 роки

Проєкти: Rozetka, Tefal, Kinder, Unisef, Lenovo, Krups, Krauff, Guma.ua, ZEN, банки (під NDA), Rowenta, Foxtrot, WOG та ін.

Найбільше охоплення з 1 блогера: 4 млн

Працювала з бюджетами від 5 тис. грн до 2,5 млн грн за одну кампанію

Подивитися на стиль викладання
Вікторія Ващенко
Team Lead Customer Success Department Promodo

Загальний досвід у маркетингу понад 7 років. Досвід роботи з ТОП e-commerce проектами в Україні та інших країнах: monobank, OLX, Rozetka, Foxtrot, Silpo, Helen Marlen, Dnipro-m, Meest, 999.md.

Подивитися на стиль викладання
Євген Усолкін
Web-analyst Promodo

Вже понад 5 років займається аналітикою. Працював з такими відомими проєктами, як: Moyo, Stylys, MauDau, Fishka, Eldorado, Intertop та багато інших

Подивитися на стиль викладання
Сергій Ковальков
Team Lead Customer success department Promodo

Досвід роботи: понад 7 років

Проєкти: Continental, Allo.ua, Infoshina, MrGrill, Dok.ua, Bomba.md, Pandashop.md, Sportlandia.md, ispace.kz, magnum.kz та багато інших

Подивитися на стиль викладання
Ярослав Стеценко
Retention Marketing Specialist Promodo

Досвід роботи: понад 4 роки

Проєкти: Shiny-diski.com.ua, Infoshina.ua, Bukovel, Extremstyle, Dnipro-m, Karcher

Подивитися на стиль викладання
Світлана Фурса
Head of Retention Marketing Promodo

У email-маркетингу з 2016 року. Справжній джедай та керівник відділу retention-маркетингу «Promodo». Працювала з найбільшими українськими eCommerce-проєктами: Stylus, Comfy, Infoshina, Concert, MAUDAU.

Подивитися на стиль викладання
Андрій Круговий
Mobile-specialist Promodo

У цій сфері вже 3 роки, працював з такими брендами як: Monobank, Sportbank, Easypay, Pokupon, Fishka, Supermama, Plantin (Genesis), Таблиця Калорійності.

Подивитися на стиль викладання

Сертифiкат
як знак якостi

По закінченню курсу та фінальної атестації ви отримаєте сертифікат, який підтверджує ваш високий рівень знань

Відгуки студентів про курс Digital marketing для бізнесу

Катя Горська

Digital Lift Media Marketing - Дуже інтенсивний курс! Сподобалось, що було багато практики, зокрема, доступ до реального рекламного кабінету, де можна було збирати аудиторії та формувати рекламні кампанії. Лектори зрозуміло пояснювали матеріал, якщо потрібно, відповідали на всі запитання. Курс ідеально підходить, якщо хочеш розібратися, чи подобається тобі даний напрям, або хочеш отримати базові навички для джуна. Треба приділяти достатньо часу на домашки, але це точно того варте! Багато нового і цікавого. І команда Promodo просто котики)

Apтeм Губepник

Головною переваю для мене була максимальна інформативність за короткий проміжок часу. Команда привітна, а що найголовніше - з досвідом. Реєструючись на курс, не сумнівався, що це буде якісно. Дякую кожному за виконану роботу, знання та заряд енергії!

Курс Digital Lift Media Marketing

Оксана Чубара

В Promodo Academy проходила курс "SEO для початківців" та згодом продовжила навчання на індивідуальному плані (програма підвищення кваліфікації). Початковий курс став для мене міцною основою в даній сфері тому, що охоплює та розкриває основні теми (плюс багато практичних завдань). Для більшого розуміння деяких аспектів у сфері SEO я пройшла ще індивідуальний курс навчання, який розробили для мене з урахуванням моїх побажань. Результатами від курсу задоволена, оскільки з допомогою SEO-спеціаліста Promodo зуміла розібратися в складних темах.

Щиро вдячна наставнику за план навчання, зворотний зв'язок по завданнях та відповіді на усі запитання!

Promodo Academy❤️

Марина Водолазька

Проходила навчання по email-маркетинг. За 2 місяці отримала дуже багато знань у цій сфері та розібралась взагалі як це працює, оскільки навчання проходила з нуля. Велика дяка лекторам за продуктивні лекції та доступність їх розуміння, дуже багато практики та, звісно, лайфхаки зі свого досвіду! За результатами навчання отримала сертифікат, що є не мало важливим для майбутнього працевлаштування.

Ірина Карпенко

Якщо ви мрієте стати email-маркетологом, то курс «Digital Lift Retention Marketing» від Promodo Academy саме те, що вам потрібно!

За два місяці курсу я отримала багато цікавих та корисних знань, мотивацію вчитися та розвитися у цьому напрямку.

Окрема подяка лекторам за вміння чітко та зрозуміло донести інформацію, приємну комунікацію та бажання навчити та поділитися досвідом!

Якщо ви зацікавлені у сферах retention та email, то ці курси стануть чітким дороговказом із напрямком до втілення вашої мети в життя!

Дякую!

Христина Гриб

Курс "Просування мобільних додатків" повністю покриває напрямки просування в органіці та з допомогою ua трафіку. А також показує кореляцію та вплив одного на інший. Для паблішера мобільних додатків все важче стає залишатися в топі у своїй ніші, тому ми постійно стежимо за новими інструментами, ресурсами, кейсами аби забезпечити своїм юзерам найякісніший продукт. Лектори курсу не тільки дають базу для початківця, а й також правильно ставлять акценти на найдієвіших інструментах для досвідчених спеціалістів. Найякіснішим для мене було те, що відбувалася жива дискусія з лекторами, адже саме у прямих запитаннях та розборі кейсів я розібралася з великою кількістю інформації та визначилася з пріоритетами у просуванні як MVP так і продукту з мільйонними користувачами.

Андрій Прищепа

Якщо брати цей курс саме для початківця, який починає свій шлях у digital marketing, то це топовий курс для старту. Курс зможе допомогти у побудові базисів, як створювати рекламні кабінети, на яку аудиторію таргетуватись і як правильно все налаштовувати.

Дуже круті спікери-практики з Promodo! Курс не тільки теоретичний, а і практичний, з запуском креативів.

Аліна Гаврілова

Працюю ppc спеціалістом та здебільшого спеціалізуюсь у Google рекламі. Вирішила розібратись ще у таргетингу. Курс сподобався, дуже змістовний, з першої лекції ніякої «води», тільки необхідна інформація для роботи. Найголовніше те, що курс побудовано на отримання не тільки теоретичних знань, а і практичних. Кожному студентові дають реальний проект для налаштування рекламних кампаній та бюджет для запуску. Наприкінці курсу можно презентувати свій проект з результатами та отримати професійний фідбек. Всім, хто хоче структуровано і зрозуміло засвоїти основні принципи роботи з таргетом, раджу цей курс!

Євгенія Повар

Цікавий курс навіть для тих, хто вже має досвід з налаштування таргету (як я), тому що самостійно все опанувати нереально. Свої знання та навички я покращила однозначно. Мені було цікаво і пізнавально, щось знала і вміла, щось дізналась нове) Тому час і гроші витрачені точно недарма)

Наталія Кірік

«Digital marketing для керівників та власників бізнесу» від Promodo Academy - highly recommended. Чим цей курс якісно відрізняється від інших подібних, про маркетинг для підприємців саме для копірайтерів, — то це домашніми завданнями. Вони є, їх ретельно перевіряють, вони дають уявлення і про аналітику, і про SMM, і про PPC. Але вони не надскладні для виконавців. Філолог-автор не злякається їх і зрозуміє, що таке аналітика, SEO, SMM тощо.

Наталія Некрасова

Обставини склались так, що зміна сфери діяльності потребувала опанування новими знаннями та вмінніями, тому почала пошук навчання у сфері digital marketng. Вивчила пропозиції, що запропонував гугл, відмітила для себе курс за цим напрямком у Promodo, сподобалась структура курсу. Вирішальною стала рекомендація подруги, яка вже проходила навчання за іншим напрямком та була дуже задаволена результатом) Тож, що стосується навчання, щиро дякую всім викладачам, які, безумовно, є професіоналами - практиками, за щедре, цікаве та структурне викладання. Все дуже наглядно, на зрозумілій, навіть для новачка, мові, з актуальними, сучасними прикладами. Сподобалось те, що всі лекції викладались онлайн, в режимі сучасного часу, тобто абсолютно весь матеріал відповідає реаліям сучасного ринку, саме тим умовам, в яких ми знаходимось зараз, а не колись там записані уроки.

Вʼячеслав Дурихін

Пройшов курс Digital marketing для керівників та власників бізнесу #2 в академії Promodo. Курс дуже крутий. У мене свій бізнес e-commerce та offline, багато я робив власноруч. Не дивлячись на те, що я власник бізнесу, я пройшов курс SEO, SEO за тридцять днів і SEO Pro, я пройшов курс SMM і націлення, курс контекстної реклами та Digital marketing для керівників та власників бізнесу. Це все у кількох академіях. Останній курс мені дуже сподобався, мій бізнес та Digital злилися в одне ціле. Ось прямо всі лекції були супер, викладачі практики з великим досвідом. Отримав дуже корисну інформацію про нові для мене напрямки Digital. Особливо хотілося б відзначити Андрія Кругового, Віталія Александрова та Аліни Величко за те, що «купив» ті речі, які вважав, що мені не потрібні. А загалом, дуже корисний курс, як бізнес та Digital звести в одне ціле.

Настя

Я впевненно можу сказали, що вчилася у найкращих. До навчання в Promodo Academy у мене не було досвiду, я мала мiнiмальне розумiння, що таке контекст. Було багато запитань , з якими менi довелося зустрiтися, менi дуже допомогли. Завдяки курсу у мене сформувалася чітка стратегія роботи в рамках digital-маркетингу, колись були якісь розрізнені знання. Навчання на інтернет-маркетолога та вибір SEO як спеціалізація дали мені почуття впевненості в собі як у спеціалісті. У мене виникло розуміння, як можна вибудовувати свою роботу.

Часті питання про курс Digital marketing для бізнесу

Чи можу я поєднувати навчання та роботу?

Так, звісно!
Наша програма та графік навчання розраховані на те, щоб ти зміг поєднувати навчання та роботу. Навчання проходить у вечірній час та дедлайни до здачі домашніх завдань - 7 днів.

This is some text inside of a div block.
Скільки часу потрібно виділяти для навчання?

Рекомендовано від 8 годин на тиждень, але все залежить від твого темпу навчання.

This is some text inside of a div block.
А що як мені не сподобається?

Якщо ви передумаєте, ми зможемо повернути кошти протягом 14 днів від моменту старту курсу.

This is some text inside of a div block.
Як довго я матиму доступ до матеріалів курсу?

Доступи до усіх матеріалів зберігаються протягом 1 року після завершення курсу.

This is some text inside of a div block.
Які у вас є акції?

Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%.

*на інтенсиви знижка не поширюється.

This is some text inside of a div block.
Отримати консультацію або записатись на курс

Коли:
будь-коли

Оплата частинами:
Вірний номер
Дякую! Ваше звернення отримано!
Ой! щось пішло не так.

Коли:
будь-коли

Формат:
запис

Ціна:
12 200₴

6100₴

Розстрочка:
Хочу на курс
Хочу на курс