-25% на всі курси Digital marketing для керівників та власників бізнесу

Digital-marketing

Нова ціна: 12 375 грн, стара ціна: 16 500 грн.

1 серпня 2022 — 10 жовтня 2022

11 тижнів / Понеділок / середа з 19:00 до 21:00. Тривалість — 50 годин

Формат
Онлайн
Мова викладання
Українська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
0 з 15
Купити курс зараз
Про курс

Протягом курсу ти:


-Навчишся вибудовувати digital-стратегію просування бізнесу в інтернеті.

-Зрозумієш, які KPI встановлюються для кожного інструменту просування.

-Зможеш аналізувати дані та робити правильні висновки. 

-Ознайомишся із SEO, контекстною рекламою, просуванням у соцмережах, медійною рекламою, retention-маркетингом, особливостями UX\UI, mobile. Це допоможе залучити клієнтів, збільшити органічний трафік, розробити імідж компанії, дослідити та проаналізувати ринок та конкурентів.

-Складеш та захистиш план із розвитку власного проєкту. 


Крім того, на курсі будуть технічні консультації від лекторів. Після них ти самостійно навчишся налаштовувати контекстну рекламу, збирати цікавий mail для клієнтів та багато іншого.

Після навчання ти мислитимеш як професійний маркетолог, стратег, аналітик, контекстолог та таргетолог в одній особі.

Інтернет-маркетинг — це динамічна професія, в якій поєднані креатив та стратегічне мислення. Якщо робота твоєї мрії виглядає саме так — записуйся на курс та здобувай нові знання!





Для кого цей курс

Офлайн - маркетологів

Власників бізнесу

Сейлзів

Стратаперів - початківців

Офлайн - маркетологів

Зможете вивчити нові digital-інструменти просування, «потоваришувати» з контекстом, таргетингом, SEO та ще купою digital-інструментів, а також, зможете підвищити свої скіли та рівень доходу.

Власників бізнесу

Зможете розібратися в основних процесах інтернет-маркетингу, навчитеся рахувати ефективність реклами, ставити правильні KPI та аналізувати результати.

Сейлзів

Якщо на вашу мотивацію впливають витрати на маркетинг – ласкаво просимо на курс! Курс допоможе вам розмовляти з інтернет-маркетологами однією мовою та ставити правильні питання.

Стратаперів - початківців

Зможете навчитися розбиратися в основних digital-інструментах, залучати цільовий трафік на сайт.

Програма курсу
1. Загальне поняття Digital
- Введення в Digital та ринок
- Онлайн маркетинг
- Послуги
- Бізнес-моделі: Ecommerce, марткетплейс, класифайд, контент проекти, b2b, b2c
- У чому відмінності та монетизація.
2. Аналіз ринку та конкурентів
- Як визначити конкурентів
- Які інструменти використовувати
- Ніші та медіани
- Аналіз конкурентів
- Зони росту
- Портрет користувача та ЦА.
3. Канали залучення
- Воронка Google (See, Think. Do, Care)
- Який інструмент на якому етапі використовувати
- Performance та Media. Відмінності та ключові цілі
- Структура та опис інструментів: SEO, PPC, RETENTION, SMM, Контент-маркетинг, CPA-маркетинг
- Омніканальність (як проаналізувати шлях користувача, розвиток ринку).
4. SEO
- Специфіка та стратегія просування з SEO різних типів проектів для маркетолога
- Попередній аудит сайту, конкурентів та галузі
- Формування семантичного ядра
- Формування структури сайту на основі семантичного ядра
- Технічна оптимізація
- Стратегія з посилань
- Оптимізація контенту (як взаємодіяти із фахівцями)
- Оптимізація юзабіліті
- Зовнішня оптимізація
- SERM
5. Контекстна реклама
- Загальні засади роботи пошукової реклами
- Структуру рекламного кабінету Google Ads
- Алгоритм розробки стратегії контекстної реклами та створення рекламних кампаній Google Ads
- KPI, аналіз ефективності та оптимізація рекламних кампаній Google Ads
- Shopping, Smart shopping
- DCA.
6. Медійна реклама
- Особливості застосування медійної реклами
- Цілі та завдання, які вирішуються цифровою медійною рекламою
- Формати медійної реклами
- Методи та можливості таргетингу для медійної реклами
- Дослідження Brand lift та Search lift
- KPI та оцінка ефективності медійної реклами (CM та DV360).
7. Таргетована реклама в соц.мережах
- Просування в соціальних мережах (Fb, Instagram, Linkedin, TikTok)
- Рекламні інструменти
- Facebook Business та його функціонал
- Аудиторії
- Геотаргетинг
- Причини блокування рекламного кабінету.
8. SMM
- Майданчики
- Адаптація стратегії для соціальних мереж
- Контентна стратегія – вибір тем та територій для комунікації. Зв'язок із маркетинговими завданнями
- Формати контенту – фундаментальні типи контенту
- Influence marketing
- Тренди в контенті/гендері/віці — поточні тренди та сучасна візуальна мова
- Модерація та репутаційний менеджмент у соціальних мережах
- Аналітика та результативність.
9. Retention маркетинг
- Принцип роботи email-маркетингу
- Сервіси для роботи з email-маркетингом на прикладі eSputnik
- Аналітика розсилок та підвищення доставляння
- Месенджери - основні месенджери, можливості та обмеження
- Чат-боти.
10. Сайт, UX\UI
- Основні підходи до створення сайту: CMS, самописні рішення, веб-сервіси
- Процес розробки сайту: вимога до продукту, ТЗ, прототипування, прийняття робіт
- Стратегічні цілі сайту
- UX/UI відмінності
- Чому usability так важливо (як це впливає на купівельну спроможність)
- Критерії сайту з гарним usability
- Фундаментальні принципи
- Як провести самостійний юзабіліті-аудит свого сайту (теплова карта)
- Популярні помилки на сайтах.
11. Mobile
- Що це, тренди, навіщо
- ASO
- APP контекст
- Системи монетизації
- Мобільна аналітика
- КПІ
- Монетизація мобільних програм.
12. Аналітика
- Як переконатися, що розрахунки та висновки щодо них – вірні
- Як об'єднати та візуалізувати дані.
13. Розвиток та планування Digital-стратегії
- Що таке стратегія та що таке Digital-стратегія
- Як визначити вектори розвитку, потенціал, як побудувати план розвитку, які метрики враховувати та як вимірювати результат.
14. Агентство Vs Інхаус
- Структура агентства та інхаус
- Особливості агентської роботи та інхаус
- Сильні та слабкі сторони рекламної агенції та інхаус
- KPI та медіаплани.
15. Презентація та звітність
- Що таке презентація та навіщо вона потрібна
- Етапи роботи над презентацією
- Яка має бути інформація?
- Структура презентації
- Візуальний контент
- Як закінчувати презентацію та який висновок має зробити слухач.
Бонус - консультації лекторів
2 рази на місяць ми організовуємо консультації від лекторів з вивченого матеріалу та застосування знання на практиці! Ви зможете поставити свої питання професіоналам, яким довіряє практично весь e-commerce України!
Захист проектів
У процесі навчання ви можете виконувати практику як на своєму проекті, так і на запропонованому нами. За результатами навчання ви отримаєте зворотний зв'язок від викладачів за виконаним проектом.
Афтепаті
Нетворкінг – важлива частина робочого життя. Тож запрошуємо вас на офлайн захід на честь закінчення курсу!
Хто добре (працює) навчається, той добре відпочиває! :)
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Тільки корисні знання вiд практиків!

Наші лектори - діючі співробітники Promodo, кращі з кращих! Тому розкажуть не тільки теорію, а й як її застосовувати на практиці!

Домашні завдання

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для закріплення знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистись у кінці курсу і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої Академії

Твій новий інструментарій

Google Search Console

Google Analytics

Google Merchant Center

Google Ads

Firebase

Esputnik

CM360

AppsFlyer

Часті питання
Повернення коштів, якщо курс не сподобався
Ми націлені на результат, тому, якщо студенту курс не підійшов – ми повернемо кошти. Яка гарантія: якщо ви пройшли 2 уроки та розумієте, що це не ваше – ми повернемо вам гроші. У разі навчання від 3 та більше уроків – кошти не повертаються.
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 10%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок.
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 0 з 15 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
12 375 ₴
12 375 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.