-20% на всі курси Курс SEO для початківців #13

SEO

Раніше -12300 грн, зараз- 9840 грн

4 жовтня 2022 — 13 грудня 2022

10 тижнів / Вівторок та четвер, 18:30 - 20:30. Тривалість — 42 години

Формат
Онлайн
Мова викладання
Українська
Вільних місць:
5 з 15
Купити курс зараз
Про курс

Протягом курсу ти:


-Дізнаєшся все про принципи роботи пошукових систем.

-З’ясуєш, як використовувати фактори ранжування та працювати з різними типами запитів користувачів.

-Зрозумієш, як краще провести SEO-аудит та скласти ефективні пошукові пропозиції для просування.

-Отримаєш інструменти для оптимізації свого сайту або сайту замовника.


Ми вважаємо, що будь-які теоретичні знання мають застосовуватися на практиці. Тому під час навчання в тебе буде змога попрацювати з реальним сайтом. Це не тільки дозволить краще засвоїти знання, а й стане першим проєктом у твоєму портфоліо. 

SEO-спеціаліст — це професія, яка дозволить тобі покращити власний проєкт чи працевлаштуватися в омріяну компанію. Записуйся на курс, щоб отримати базу знань для старту успішної кар’єри.


Програма курсу сертифікована IAB Ukraine.



Для кого цей курс

Новачків та практикуючих маркетологів

Тих, хто бажає змінити професію

Власників бізнесу та керівників

Студентів та молодих фахівців

Новачків та практикуючих маркетологів

Якщо ви знаєте, що таке SEO, то вже готові до нашого курсу. Ви потрапили на цю сторінку, тож майбутнє починається вже зараз.

Тих, хто бажає змінити професію

Фахівці з пошукового маркетингу потрібні всім. Нам також. Тут вам вдасться не лише отримати нову професію, а й потрапити на стажування до Promodo.

Власників бізнесу та керівників

Чому в інших виходить, а у вас – ні? Не лише відповідаємо на запитання, а й розповідаємо, як підняти ваш сайт в пошуку вище неба чи хоча б вище конкурентів.

Студентів та молодих фахівців

Закінчуєш або вже закінчив університет, а за фахом працювати не хочеш – не проблема. Ми також через це проходили. Не зволікай, чекаємо на тебе!

Програма курсу
Вступна до SEO
– Знайомство з викладачами та програмою курсу
– Як працює пошук (оператори пошуку, алгоритми, пошук за картинками, відео, картам)
– SEO vs Контекст – відмінності, взаємодія
– Внутрішня оптимізація сайту
Cемантика
– Як зрозуміти свою аудиторію
– Де взяти запити
– Які запити використовувати, а які не варто
– Як перетворити семантичне ядро ​​на структуру сайту
Семантика/ядро ​​(практика)
– Збір ядра
– Оптимізація обробки ядра та кластеризації
– Живі приклади
– Основні формули
Cтруктура
– Введення до типів структур на прикладі смартфона/нерухомості
– Знайомство зі сторінками фільтрів
– Опрацювання алгоритмів під фільтри
– Синхронізація товарів з фільтрами
– Пошук нових фільтрів
– Аналіз структури конкурентів до типів структур на прикладі смартфона/нерухомості
– Знайомство зі сторінками фільтрів
– Опрацювання алгоритмів під фільтри
– Синхронізація товарів з фільтрами
– Пошук нових фільтрів
– Аналіз структури конкурентів
Структура/ядро ​​(практика)
– Синхронізація товарів з фільтрами
– Живі приклади
– Бонуси з макросами
Індексація сайту
– Robots.txt – навіщо потрібен, директиви, практичні нюанси
– Sitemap.xml для сторінок, картинок, відео – принципи побудови, вплив на процес індексації
– Sitemap.html – принципи побудови, технічна реалізація, обмеження, ефективність
Onpage-оптимізація
– Дублі: повні та часткові
– Оператори пошуку дублів
– Title / Description
– Як прописати теги для 100к сторінок
– Заголовки H1-H6 та Table of Content
– Оптимізація зображень
– Хлібні крихти
– Мікророзмітки
– Нестандартні рішення – потрапляння до Featured Snippet
– Як ставити ТЗ девелоперам
– Інструменти для аналізу/автоматизації роботи:
   · Розширення для Google Chrome
   · Букмарклети
   · Screaming Frog
– Сервер – що це таке і на що впливає?
– Логи сервера
– URL адреси: які бувають, як впливають, як не можна робити
– PageSpeed ​​Insights
– Mobile Friendly
Текстова складова
– Історія розвитку
– Що таке релевантність
– Поняття тематики, аналіз Ципфа
– Поняття унікальності, спамності та водяності. Інші SEO-метрики, їх поточний вплив
– Як знайти копірайтера та поставити йому ТЗ
Внутрішня вага
– Перелінковка: принципи роботи і навіщо потрібна
– Які бувають види перелінковки та коли потрібно їх застосовувати
– Які бувають схеми. Як обрати найкращу
Інструменти must-have
Screaming Frog
Search Console 
Аhrefs
Serpstat
Ранжування посилань
– Історія розвитку посилання ранжирування та інфраструктури
– Види посилань, як вони впливають:
     · Dofollow- та nofollow-посилання
     · Анкорні та безанкорні посилання
     · Комерційні анкорний vs текстові
     · Наскрізні посилання
     · Посилання-зображення: анкор, альти, посилання в перших бітах коду
     · Посилання з pdf- і doc-форматів
– Хитрощі та маніпуляції:
     · Посилення посилань соцсигналами та іншими посиланнями
     · Накручування поведінкових факторів за допомогою посилань
Робота з посиланнями
– Лінкбілдінг руками: довго, дорого, природно
– Що таке крауд
– Лідери думок: хто вони, навіщо потрібні і як з ними працювати
– Правильна покупка посилань: трохи швидше, трохи дешевше, так само природно
– Сателіти: якими бувають і як з ними працювати
– Показати ahrefs: аналіз конкурентів, що де знаходиться
Аналіз конкурентів
-Навіщо потрібно аналізувати конкурентів
-Як знайти конкурентів
-Параметри для аналізу
-Інструментарій
-Результат аналізу
-Застосування результатів у роботі
Швидкість завантаження сайту
- На що впливає швидкість завантаження?
– Важливість першого екрану
– Що робити з JivoSite
– Кешування
– Прискорюємо CSS і JavaScript
– Що робити з зображеннями
– Проблема з Google Tag Manager та лічильниками відстеження користувачів
Комерційні/Поведінкові чинники
– КФ: Що таке КФ? Розбір характерних прикладів
– КФ: Типи і важливість КФ
– ПФ: Метрики поведінки на сайті: відмови, час сесії, глибина, виходи
– ПФ: Поведінка в пошуковій видачі. Що можна поліпшити? Річсніпет vs сніпети-символи
SEO-аналітика
– Зовнішнє просування
Санкції
– Що таке санкції, їх типи, вплив на бізнес
– Історія розвитку алгоритмів Google
– Вплив поновлення алгоритмів
– EAT and YMYL
– Аналіз YMYL сайтів
– Google – Ручні санкції
– Google – Автоматичні санкції
Кар'єрна консультація
– Налаштування облікового запису в LinkedIn
– Створення резюме
– Які помилки роблять кандидати?
– Що врахувати під час пошуку роботи, як сортувати та структурувати
– На що звертають увагу під час співбесіді рекрутери
– Чому важливо готуватися до співбесіди
Захист проєктів
Створення комерційної пропозиціі клієнту
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Кожен блок теорії закріплюють практичні заняття та реальні кейси лекторів

Особистий кабінет

Доступ до запису відео, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завдання

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для закріплення знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистись у кінці курсу і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої Академії

Твій новий інструментарій

Google Search Console

Ahrefs

Screaming Frog

Google Analytics

Google Tag Manager

Часті питання
Повернення коштів, якщо курс не сподобався
Ми націлені на результат, тому, якщо студенту курс не підійшов – ми повернемо кошти. Яка гарантія: якщо ви пройшли 2 уроки та розумієте, що це не ваше – ми повернемо вам гроші. У разі навчання від 3 та більше уроків – кошти не повертаються.
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок. А якщо ти береш участь онлайн в курсі, який проходить оффлайн, то -20% від ціни тобі гарантовані!
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 5 з 15 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
9 840 ₴
9 840 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.