Отримай нову професію Профільний курс SEO basic

SEO

Консультація з HR у подарунок

13 жовтня 2020 — 24 грудня 2020

10 тижнів / Понеділок та середа, 19:00 - 21:00. Тривалість — 41 година

Формат
Онлайн
Мова викладання
Російська
Вільних місць:
5 з 12
Купити курс зараз
Для кого цей курс

Новачків і практикуючих маркетологів

Власників бізнесу і керівників

Тим, хто хоче змінити професію

Студентам та молодим фахівцям

Новачків і практикуючих маркетологів

Якщо ви знаєте що таке SEO, то ви вже готові до нашого курсу. А так як ви потрапили сюди, то майбутнє зумовлене.

Власників бізнесу і керівників

Чому у них так, а у вас немає? Не тільки відповідаємо на питання, а й розповідаємо як підняти ваш сайт в пошуку вище хмар (або хоча б вище конкурентів).

Тим, хто хоче змінити професію

Фахівці з пошукового маркетингу потрібні всім. Навіть нам. Можна не тільки освоїти нову професію, а й потрапити на стажування в Promodo.

Студентам та молодим фахівцям

Закінчуєш або вже закінчив універ, а за фахом працювати не хочеш - не біда, ми теж через це проходили. Не зволікай, ми тебе чекаємо!

Програма курсу
Введення в SEO
Вступна лекція. 
Знайомство з викладачами і програмою курсу.
Як працює пошук (оператори пошуку, алгоритми, пошук за картинками, відео, картам і т.д.).
SEO vs Контекст - відмінності, взаємодія.
Як працювати в WordPress.
Внутрішня оптимізація сайту.
Cемантика
Як зрозуміти свою аудиторію.
Де взяти запити.
Які запити використовувати, які ні.
Як перетворити семантичне ядро ​​в структуру сайту.
Cтруктура
Введення в типи структур на прикладі смартфона / нерухомості.
Знайомство зі сторінками фільтрів.
Опрацювання алгоритмів під фільтри.
Синхронізація товарів з фільтрами.
Пошук нових фільтрів.
Аналіз структури конкурентів.
Семантика / ядро ​​(практика)
Збір ядра.
Оптимізація обробки ядра і кластеризації.
Живі приклади.
Основні формули.
Структура / ядро ​​(практика)
Синхронізація товарів з фільтрами.
Живі приклади.
Плюшки з макросами.
SEO excel.
Індексація сайту
Robots.txt - навіщо потрібен, директиви, практичні нюанси.
Sitemap.xml для сторінок, картинок, відео - принципи побудови, вплив на процес індексації.
Sitemap.html - принципи побудови, технічна реалізація, обмеження, ефективність.
Onpage-оптимізація
Дублі: повні та часткові;
Оператори пошуку дублів;
Title / Description;
Як прописати теги для 100к сторінок;
Заголовки H1-H6 і Table of Content;
Оптимізація картинок;
Хлібні крихти;
Мікророзмітки;
Нестандартні рішення - потрапляння в Featured Snippet;
Як ставити ТЗ девелоперам;
Інструменти для аналізу / автоматизації роботи:
Розширення для Google Chrome.
Букмарклет.
Screaming Frog.
Сервер - що це таке і на що впливає?
Список сервера.
URL адреси - які бувають, як впливають, як не можна робити.
PageSpeed ​​Insights.
Mobile Friendly.
Текстова складова
Історія розвитку.
Що таке релевантність.
Поняття тематики, аналіз Ціпфа.
Поняття унікальності, спамності і водності. Інші SEO-метрики, їхній поточний вплив.
Як знайти копірайтера і поставити йому ТЗ.
Внутрішня вага
Перелінковка: принципи роботи і навіщо потрібна
Які бувають види перелинковки і коли потрібно їх застосовувати
Які бувають схеми і як вибрати кращу
Швидкість завантаження сайту
- На що впливає швидкість завантаження:
Важливість першого екрану.
Що робити з JivoSite.
Кешування.
Прискорюємо CSS і JavaScript.
Що робити з зображеннями.
Проблема з Google Tag Manager і лічильниками відстеження відвідувачів.
Комерційні / Поведінкові чинники
КФ: Що таке КФ? Розбір характерних прикладів
КФ: Типи і важливість КФ
ПФ: Метрики поведінки на сайті: відмови, час сесії, глибина, виходи
ПФ: Поведінка в пошуковій видачі. Що можна поліпшити? Річсніпет vs сніпетів-символи.
Інструменти must have
Search Console: звіти, переваги.
Google Analytics: стандартні звіти, джерела трафіку, точки входу-виходу, цілі в ecommerce, асоційовані конверсії.
Google Tag Manager: що це таке, як встановлюється, основні можливості.
SEO аналітика
Зовнішнє просування
Ранжування посилань
Історія розвитку посилання ранжирування та інфраструктури.
Види посилань, як вони впливають:
- Dofollow- і nofollow-посилання.
- анкорний і безанкорние посилання.
- Комерційні анкорний vs текстові.
- Наскрізні посилання.
- Посилання-картинки: анкор, альти, посилання в перших бітах коду.
- Посилання з pdf- і doc-форматів.
Хитрощі та маніпуляції:
- Посилення посилань соц.сігналамі і іншими посиланнями.
- Накрутка поведінкових по посиланнях.
Де і як дістати посилання
Лінкбілдінг руками: довго, дорого, природно.
Що таке крауд.
Лідери думок: хто вони, навіщо потрібні, і як з ними працювати.
Правильна покупка посилань: трохи швидше, трохи дешевше, так само природно.
Сателіти: якими бувають, і як з ними працювати.
Показати ahrefs: аналіз конкурентів, що де знаходиться.
Cіре і чорне SEO
Що таке сіре і чорне SEO
Які саме дії з сайтом відносяться до нерекомендованих пошуковими системами
Чому можна, якщо обережно
Репутаційний маркетинг (SERM)
Як визначити репутацію в мережі.
Як підібрати запити.
Як побудувати карту репутації.
Як побудувати роботу і добитися результату.
Санкції
Що таке санкції, їх типи, вплив на бізнес.
Історія розвитку алгоритмів Google.
Вплив поновлення алгоритмів.
EAT and YMYL.
Аналіз YMYL сайтів.
Google - Ручні санкції.
Google - Автоматичні санкції.
Фільтри Yandex.
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Кожен блок теорії закріплюють практичні заняття та реальні кейси лекторів

Особистий кабінет

Доступ до запису відео, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завдання

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для закріплення знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистись у кінці курсу і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої Академії

Твій новий інструментарій

Google Analytics

MS Excel

Google Search Console

Ahrefs

Screaming Frog

Google Tag Manager

Часті питання
Які у вас є акції?
Якщо ти вже закінчив курс, то на наступний знижка 15%. Якщо готовий записати відеовідгук про курс - звернися до менеджера, він допоможе і віддасть подарунок. А якщо ти береш участь онлайн в курсі, який проходить оффлайн, то -20% від ціни тобі гарантовані!
Чи є подарунок до Дня народження?
Звісно! Лови свої 15% знижки в День народження та протягом тижня після нього :)
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома чи трьома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – в середині курса, третя - перед завершенням курсу.
Які технічні навички потрібні?
Бажано мати досвід роботи PPC-спеціалістом від 6 місяців.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Що буде, якщо на курс приведу з собою друга?
Отримаєшь свої 15% знижки на курс та Free Hugs від менеджера :)
Чи можливо купити запис курсу, який вже пройшов?
Звісно! Та ще й за найвигіднішою вартістю - 50% від ціни!
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 5 з 12 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
8 800 ₴
8 800 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.