Курс інтернет-маркетолог в Digital

Project Manager

Є розбивка платежу

20 липня 2021 — 30 вересня 2021

11 тижнів / вівторок та четвер з 19:00 до 21:00. Тривалість — 42 години

Формат
Онлайн
Мова викладання
Російська
Включено
Сертифікат про навчання
Вільних місць:
15 з 16
Купити курс зараз
Для кого цей курс

Студентів та випускників

Технічних фахівців, які хочуть розвитку

Тих, хто хоче змінити професію

Менеджерів, які вже працюють PM

Студентів та випускників

Ти вирішуєш завдання в обмежених умовах і, коли потрібно, винахідливо знаходиш нестандартні рішення? Це задатки гарного проектного менеджера. На курсі дізнаєшся, як розвивати свої сильні сторони та отримати круту спеціальність.

Технічних фахівців, які хочуть розвитку

Тобі недостатньо просто виконувати свої завдання, хочеш впливати на процес і результат? Навчимо планувати роботу, контролювати ресурси і дедлайни, оцінювати ризики, вибудовувати відносини з командою і клієнтами.

Тих, хто хоче змінити професію

На цьому курсі ти отримаєш необхідні знання для старту в новій професії. Зможеш працювати з проєктами в будь-якій сфері: від digital до ритейлу. Навчимо відбудовувати процеси і контролювати KPIs.

Менеджерів, які вже працюють PM

Бажаєш систематизувати знання і вибудувати міцний фундамент для роботи з проєктами? Познайомимо з success cases лідерів ринку і навчимо ефективно вирішувати бізнес-завдання.

Програма курсу
Загальне поняття Digital
– Введення в Digital та ринок
– Онлайн-маркетинг
– Послуги
– Структура агентства
– Особливості агентської роботи
– Сильні та слабкі сторони рекламного агентства
Канали залучення
– Perfomance та Media. Відмінності та ключові цілі
– Маркетингова модель життєвого циклу клієнта й KPI кожного етапу
– Структура та опис інструментів: SEO, PPC, RETENTION, SMM
Бізнес моделі онлайн-бізнесів та сегментація
– Бізнес-моделі клієнтів: eCommerce, марткетплейс, класифайд, контент-проекти, B2B, B2C
– У чому відмінності та монетизація
– Сегментація проектів SMB
– Особливості роботи з проектами в залежності від сегмента (SMB)
Проект та завдання
– Що таке проект
      · Цілі та структура проекту
      · Завдання та підзавдання
      · Формування завдань
– Види проектів (аутсорс, аутстаф, комплекс, консалт, продакт)
      · Етапи проекту (переговори, старт, стоп, закриття проекту і тд)
– Методології управління проектами
– Команда (грейди, учасники, зони відповідальності)
     · Список проекту (збір та зберігання даних)
     · Документація
     · Приклад структури в TeamWork
     · Документація
     · Звітність
– Таймменеджмент та управління проектом й командою в залежності від рівня зрілості. Моделювання ситуації
     · Управління вмістом проекту
     · Управління ресурсами проекту
     · Управління часом проекту
– Основні поняття: естімейт, дедлайн, овертайм та інше
      · Що це та як з цим жити
Ризик-менеджмент
– Робота з ризиками, управління ризиками
Soft skills
– Типи клієнтів / команди
– Комунікація та взаємодія
     · Правила ведення
     · Комунікація внутрішня та зовнішня
     · Два ПМ-а на проекті
     · Передача проекту
     · Особиста зустріч з клієнтом та колл
     · Відмінності в підготовці
– Мотивація та лідерство
      · Зони відповідальності в проекті та їх розподіл
      · Мотивація команди проекту. Вигорання
      · ПМ - лідер, або керівник.
– EQ менеджера й команди
KPI та ефективність
– Як визначити KPI на старті, як відстежувати виконання?
     · Системи аналітики та обліку
– Чек-лист підготовки до зустрічі, цілі зустрічі
     · Резюме зустрічі / онлайн-дзвінку
     · Періодичність зустрічей
     · Сегментація клієнтів (АВСD)
– Підготовка презентації та захист результатів / КП
     · План/Факт
     · Захист результату (презентація КП, звіту)
     · Робота з запереченнями
– Захист результату (презентація КП, звіту)
Аналіз ринку та конкурентів
– Як визначити конкурентів
– Які інструменти використовувати
– Галузі та медіани
– Аналіз конкурентів
– Зони росту
Розвиток та планування digital-стратегії
– Що таке Digital-стратегія
– Як визначити вектори розвитку, потенціал. Як побудувати план розвитку, які метрики враховувати і як заміряти результат
Кейсы
– Презентація комплексних кейсів з аналізом
Кар'єрна консультація
– Налаштування облікового запису в LinkedIn
– Створення резюме
– Які помилки роблять кандидати?
– Що врахувати під час пошуку роботи, як сортувати та структурувати 
– На що звертають увагу під час співбесіди рекрутери
– Чому важливо готуватися до співбесід?
Cпікери курсу
Як проходить навчання
Багато практики

Перегляд лекцій та реальна практика в форматі онлайн-вебінарів, закріплюємо вивчене у домашніх завданнях

Особистий кабінет

Доступ до запису вебінару, презентацій та домашнього завдання в особистому кабінеті

Домашні завданя

Домашні завдання (тести і практичні завдання) для оцінки знань

Сертифікат про навчання

Роби домашні завдання, захистися на іспиті і ти гарантовано отримаєш свій сертифікат і приємні подарунки від улюбленої академії

Твій новий інструментарій

Google Analytics

MS Excel

Часті питання
Де проходить навчання?
Лекції онлайн-курсів проходять на платформі Zoom, відео та домашні завдання завантажуються в твій особистий кабінет.
Як часто та о котрій годині проходять вебінари?
Зазвичай вебінари проходять 2 рази на тиждень, тривалість 1,5-2 години.
Який проміжок часу я матиму доступ до матеріалів курсу?
Відео та домашні завдання будуть доступні півроку після закінчення курсу.
Де знайти домашні завдання?
Домашні завдання знаходяться в твоєму особистому кабінеті у теці «Мої завдання». У кожному домашньому завданні вказані дати виконання. Завдання стає доступним з вказаної дати.
Чи потрібен свій сайт для курсу? Що робити, якщо його немає, і які доступи потрібні, якщо він є?
Сайт не є обов'язковою вимогою для курсу. Але якщо у вас є свій проект, це буде плюсом. Доступи обговоримо на одному з перших занять.
Чи доступні для завантаження відеозаписи вебінарів та презентації?
Презентації доступні до завантаження. Відеозаписи вебінарів доступні до перегляду протягом 6 місяців.
Як швидко перевіряються домашні завдання?
Лектори самі перевіряють всі ДЗ по своїй темі. Зазвичай перевірка ДЗ відбувається до моменту початку наступної теми курсу.
Як отримати сертифікат?
Виконати всі домашні завдання у зазначений строк та скласти іспит.
Чи можлива оплата частинами?
Так, можлива. Ви маєте змогу оплатити курс двома рівними частинами. Перша частина вноситься до початку занять, друга – протягом навчання.
Які технічні навички потрібні?
Бажано мати досвід роботи PPC-спеціалістом від 6 місяців.
Яка потрібна технічна оснащеність? Які доступи потрібні?
Під час занять знадобиться ПК або Ноутбук. Дуже бажано мати доступ до аккаунту Google Ads в якому студент зможе запускати скрипти.
Записатися на курс
Сплатити курс
Як отримати знижку
Сплачуй та займай місця. Залишилося 15 з 16 місць
Якщо ти проходив інші наші курси, привів друга або прийшов за рекомендацією. Знижки не сумуються. Після першого заняття ти вирішуєш чи будеш продовжувати курс, або ми повернемо гроші.
До сплати:
11 000 ₴
11 000 ₴

Вам передзвонить наш менеджер для перевірки інформації та підтвердження знижки, після чого вам на пошту буде відправлений промо-код.